Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta antibalonare – meniu pe 3 zile

Dieta antibalonare – meniu pe 3 zile

 

Gazele se acumuleaza in stomac si intestin din multe motive, iar daca pentru unele te poti declara vinovata, pe altele n-ai cum sa le previi.

Asocierile nepotrivite de alimente, consumul de apa minerala sau alte bauturi acidulate, dulciurile in cantitate mare sau zilele delicate ale ciclului menstrual sunt toate cauze ale balonarii. Senzatia insuportabila de stomac gata sa explodeze poate fi invinsa in numai trei zile cu meniul de mai jos.

Ziua 1

  • Mic dejun: un iaurt semidegresat de 150 g in care adaugi sapte migdale sau patru nuci maruntite
  • Gustare: 3-4 tablete de ciocolata neagra
  • Pranz: piept de pui sau curcan cu rosii la cuptor, o felie de paine integrala
  • Gustare: o banana nu prea coapta
  • Cina: sote de morcovi si ciuperci cu ulei de masline, ½ cana cu orez brun

Ziua 2

  • Mic dejun: doua felii de paine integrala prajita, un ou fiert
  • Gustare: un pahar cu suc proaspat de portocale sau doua portocale ca atare
  • Pranz: peste la gratar, legume la aburi sau doi cartofi dulci la cuptor
  • Gustare: doua fructe de kiwi
  • Cina: omleta din trei albusuri cu legume, o felie de paine integrala

 

Ziua 3

  • Mic dejun: un iaurt semidegresat de 150 g in care adaugi doua linguri cu cereale integrale
  • Gustare: o cana cu ananas feliat proaspat
  • Pranz: supa-crema de legume, paste cu sos de rosii
  • Gustare: 15 migdale
  • Cina: doi cartofi fierti sau copti, doua felii de urda sau o cescuta cu branza de vaci

Mici secrete

  • Nu bea alcool sau bauturi carbogazoase, iar daca e posibil, renunta la cafea. Ai liber la apa plata sau ceai neindulcit (nu le bea cu paiul.)
  • Gateste fara sare (sau adauga foarte putina).
  • Nu manca fructe precum merele, perele, strugurii, piersicile sau altele foarte dulci imediat dupa o masa principala, mai ales daca ai avut si carne in meniu.
  • Mesteca bine mancarea, nu vorbi in timp ce mananci si consuma cantitati mici la o masa.
  • Evita fasolea, mazarea, varza, laptele, zaharul.
  • Nu consuma alimentele foarte reci sau fierbinti.
  • Scoate din meniu cartofii prajiti, pateurile, produsele fast-food.
  • Renunta la guma de mestecat.

 


Lasă un răspuns

Sus