Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta care te pregateste de iarna

Dieta care te pregateste de iarna

Dieta care te pregăteşte de iarnă este o cură rapidă şi eficientă de detoxifiere este ideală în această perioadă. Cură de detoxifiere aduce doar beneficii: îţi reda tonusul şi energia, te ajută să scapi de câteva kilograme şi contribuie la arderea grăsimilor.

Dieta care te pregăteşte de iarnă este o cură de detoxifiere, perfectă înainte de Sărbători. Îţi redă strălucirea tenului şi poate să fie respectată doar trei zile, la fiecare două săptămâni.

Regimul implică un consum mare de lichide şi exclude complet zahărul, mierea, dar şi orice înlocuitori, precum şi uleiul de orice fel. Adaosul de sare este contraindicat, sărea naturală care se găseşte în legume fiind suficientă. Sunt permise şi chiar recomandate condimentele naturale – piper, scorţişoară şi plante aromatice. Sunt contraindicate băuturile carbogazoase (inclusiv apa carbogazoasă) şi alcoolul.

O regulă generală este aceea de a bea câte un pahar mare de apa (de 200 mililitri) cu 30 de minute înainte de masă de prânz şi cină şi oricând simţi nevoia. Dietă nu impune nici un fel de restricţii la consumul de apa, ba chiar din contra, îl încurajează.

Cafeaua neagră (fără zahăr) poate fi băuta numai la micul dejun. Se recomanda o ceşcuţă de ceai verde, după prânz, după gustarea de după-amiază şi după cină.

La micul dejun, combină într-un blender trei sferturi de ceaşca de lapte degresat sau din soia, jumătate de banană, jumătate de ceşcuţă de zmeură îngheţată, jumătate de ceaşca de afine, o cupă de pudra de proteine sau fulgi de migdale, un sfert de linguriţă de scorţişoară şi jumătate de cană de apa. Toate se amestecă până când conţinutul devine omogen. În completare poţi bea un ceai sau o cafea neagră.

La prânz poţi mânca o salată de spanac – în ce cantitate vrei – cu ardei graşi, roşii, morcovi şi ceapă roşie. Se pot adaugă şi castraveţi, ciuperci de cultură şi ţelină. Pentru o salată făcută din legume fierte (obligatoriu la aburi) alege fasole verde, combinată cu broccoli şi conopidă. În oricare din variante adaugă în salată o lingură de alune sau migdale şi puţin oţet balsamic sau suc de lămâie. Tot la prânz se consumă şi un grepfruit roz sau roşu şi o ceaşca de ceai verde cald, neîndulcit. Înainte de masă bea un pahar de apa de 200 de ml.

Dietă recomanda două gustări pe zi, una dimineaţă, între micul dejun şi prânz, a două între prânz şi cină. Gustarile ideale constau dintr-un amestec de fistic, migdale şi nuci care să nu depăşească jumătate de cană şi o ceşcuţă de ceai verde neîndulcit.

Înainte de cină se bea apa, cu sau fără lămâie. Poţi mânca o supă de legume şi o salată de fasole verde cu migdale şi suc de lămâie. Şi supă de legume şi salată de fasole se pot consumă indiferent de cantitate. Pentru cină este permis şi peştele, copt sau fiert. Condiţia este să fie cod sau somon, cu lămâie şi piper negru, fără sare.

Dieta se respectă trei zile. În ziua de după dietă se recomanda abstinenţa de la dulciuri şi zahar şi consumul a cel puţin doi litri de apă.

Citeste si: Afla de ce iti este mereu foame

 

Comments

comments

Lasă un răspuns