Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu dulciuri

Dieta cu dulciuri

Daca vrei sa slabesti, trebuie sa renunti la anumite dulciuri, n-ai incotro. Sau macar sa nu le mai mananci in fiecare zi, iar atunci cand le mananci, sa scazi din portia celorlalte mese.

  • Inlocuieste prajiturile si celelalte bunatati din cofetarie cu fructe proaspete sau uscate si miere.
  • Bea in fiecare zi 2 litri de apa plata si ceaiuri, lasand un interval de cel putin 2 ore intre mese.
  • Cand simti ca iti scade glicemia si nu mai poti rezista fara ceva dulce, fa-ti un fresh din fructe proaspete. Chiar daca aportul lor caloric e destul de mare, iti vor asigura necesarul de zahar natural si te vor feri de alte ispite alimentare. Consuma-l insa intre mese, apoi scade din mesele principale o parte din calorii.
  • O data pe saptamana, te poti rasfata cu un cub, chiar doua, de ciocolata, pe post de gustare. Daca vrei sa te racoresti, incearca o inghetata cu fructe, dar scade din portia de cina.
  • Nu manca dupa ora 19!

Ziua 1 – 1.400 calorii

MIC DEJUN: 1 pahar cu lapte semidegresat + 3 linguri cu cereale + cafea

  • Gustare: o banana

PRANZ: 1 cartof copt cu 1 ou fiert si 200 g legume la gratar cu putin ulei de masline si multa verdeata, la alegere

  • Gustare: 1 fruct la alegere sau o inghetata de vanilie

CINA: 1 felie de piept de pui la gratar cu legume chinezesti preparate la wok

 

Ziua 2 – 1.400 calorii

MIC DEJUN: 50 g paine integrala + 1 castravete + 2 felii de muschi file de porc + cafea

  • Gustare: 1 mar

PRANZ: 100 g ficatei de pui caliti putin cu ceapa si ardei gras + salata verde

  • Gustare: 1 iaurt degresat cu fructe proaspete

CINA: 200 g salata de legume + 1 felie de cascaval

Ziua 3 – 1.300 calorii

MIC DEJUN: 1 baton de cereale integrale + cafea

  • Gustare: 3 biscuiti cu secara

PRANZ: 1 portie de supa din piept de pui + 200 g legume mixte la gratar

  • Gustare: 1 iaurt degresat cu fructe proaspete

CINA: 1 portie de ciuperci la cuptor cu ulei de masline si usturoi + salata verde

Ziua 4 – 1.400 calorii

MIC DEJUN: 50 g paine integrala + miere + cafea

  • Gustare: 3-4 prune

PRANZ: 1 portie de 50 g paste integrale cu sos de rosii, ulei de masline, usturoi si multa verdeata

  • Gustare: 1 cana cu salata de fructe

CINA: 150 g ficat la gratar cu broccoli sau doar pepene rosu

 

Ziua 5 – 1.500 calorii

MIC DEJUN: 1 iaurt semidegresat + 3 linguri de cereale cu fructe confiate + cafea

  • Gustare: 1 felie de branza slaba, un biscuite din cereale

PRANZ: omleta din 2 oua + 100 g spanac

  • Gustare: 1 felie de placinte cu mere

CINA: 1 piept de pui taiat fasii cu salata iceberg si sos de iaurt

ZIUA 6 – 1.400 calorii

MIC DEJUN: 1 iaurt semidegresat cu fructe proaspete + cafea

  • Gustare: 2 biscuiti dietetici

PRANZ: 150 g carne de pui + ciuperci fierte + salata verde

  • Gustare: 3 prune

CINA: 100 g orez brun fiert cu legume si o lingurita cu ulei de masline + salata verde

Ziua 7 – 1.400 calorii

MIC DEJUN: 1 iaurt mare semidegresat + 1 biscuite din cereale + cafea

  • Gustare: 1 mar sau 3-4 prune

PRANZ: 150 g pui la tava + 200 g legume la gratar (broccoli, ciuperci, ardei gras) cu o lingurita de ulei de masline

  • Gustare: 1 mar sau 1 pahar cu lapte cu cacao

CINA: 150 g carne de pui sau ficat la gratar + broccoli cu o lingurita de ulei sau doar pepene rosu.

Stiai ca: Suplimentele alimentare pe baza de crom regleaza glicemia si iti taie pofta exagerata de dulciuri. Cromul ajuta organismul in procesul de asimilare a zaharului, micsorand riscul de hiperglicemie sau colesterol marit.

 

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus