Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu iaurt

Dieta cu iaurt

De ce sunt slabe frantuzoaicele? Pentru ca mananca mult iaurt. Acesta este un argument in favoarea dietei cu iaurt. Dieta este simpla, convenabila si destul de simplu de respectat. In pus este o dieta sanatoasa, dat fiind faptul ca iaurtul este unul dintre cele mai sanatoase alimente. Iaurtul contine grasimi, minerale pretioase si este una din cele mai bune surse de proteine.

Un pahar de 150 de grame de iaurt are 100 de calorii, 300 de miligrame de calciu si 10 de grame de proteine. Iaurtul contine si culturi de bacterii lactice vii, care au calitatea de a elimina bacteriilor daunatoare din intestin. Iaurturile cu adaus de praf de lapte, smantana, zahar, fructe, coloranti si amidon nu numai ca nu mai sunt iaurt, dar sunt nerecomandate in dieta cu iaurt.

Daca vrei iaurt cu fructe cel mai bine este sa-l prepari in casa din iaurt natural si fructe. Poti adauga si miere, fulgi de cereale integrale, nuca pisata, putina scortisoara, fulgi de migdale. Este foarte bun si in combinatie cu putina dulceata de casa. Dieta cu iaurt se respecta pentru o perioada de doua saptamani si te poate ajuta sa scapi de 4-6 kilograme fara riscul de a le recupera dupa incetarea dietei.

Toate portiile de iaurt din planul alimentar din dieta cu iaurt inseamna circa 200-250 de grame de iaurt integral, dar nu mai mult de 3% grasime. iaurtul poate fi inlocuit cu kefir (300 mililitri), nu mai mult de 2% grasime sau lapte degrasat (250 mililitri). Este obligatoriu sa consumi cel putin doua portii de iaurt pe zi.

Ziua 1 a dietei cu iaurt

Micul dejun: un iaurt, o felie de paine integrala prajita, un pahar cu suc natural de fructe sau legume sau o combinatie. In loc de suc de frute poti manca un mar si jumatate de grapefrut.
Pranz: un iaurt, o felie de paine integrala prajita, 200 de grame de peste fiert sau preparat la abur. Poti adauga doi catei de usturoi si condimente naturale.
Cina: un iaurt si o felie de paine integrala prajita si 100 de grame de fructe de padure sau un mar mic.

Ziua 2

Micul dejun: un iaurt si o felie de paine prajita de graham
Pranz: o portie de 200 de grame de carne slaba la gratar (pui sau curcan fara pielita), un iaurt si doua fructe (un mar si o portocala). Fructele le poti consuma si intre mese sau inaintea meselor.
Cina: o chifla de graham, un iaurt si 100 de grame de fructe de padure.

Ziua 3

Micul dejun: un iaurt, o felie de paine integrala prajita si un pahar cu suc natural de fructe sau fructe.
Pranz: o portie de 200 de grame de peste la gratar sau preparat la abur, un iaurt si o felie de paine integrala prajita, 100 de grame de fructe de padure
Cina: un iaurt, o felie de paine integrala prajita si un mar sau o portocala.

Ziua 4

Micul dejun: un iaurt si o felie de paine de graham prajita
Pranz: un iaurt, o portie de 200 de grame de carne slaba (pui sau curcan fara pielita) la gratar si doua mere sau 100 de grame de fructe de padure.
Cina: o portie de 200 de grame de peste la gratar, si o chifla de graham, un mar sau o portocala.

Ziua 5

Micul dejun: un iaurt, o felie de paine integrala prajita si un pahar cu suc natural de fructe
Pranz: un iaurt, o felie de paine integrala prajita si o portie de 200 de grame de peste fiert
Cina: un iaurt, o felie de paine integrala prajita si 100 de grame de fructe de padure.

In cursul zilelor de dieta este recomandat sa bei cel putin 2 litri de lichide, apa sau ceai. Poti completa dieta, in fiecare zi cu unul, doua mere. Dimineata poti bea o cafea cu o lingurita de miere. carnea de pui si pestele poate sa fie inlocuit cu 2 oua. Daca iti este foarte foame intre mese bea un pahar mic de lapte batut si mananca un ou. Limiteaza aportul de sare.


Lasă un răspuns

Sus