Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu kefir

Dieta cu kefir

 

Dieta cu kefir este una din cele mai bune solutii de dieta. Kefirul contine numeroase vitamine si minerale, dar si microorganisme care ajuta digestia si accelereaza metabolismul. Totodata, kefirul taie pofta de mancare, avand efecte benefice asupra siluetei, fara sa-ti afecteze sanatatea pielii. Studiile arata ca nu te scapa doar de kilogramele in plus, ci si de diabet, probleme cardiovasculare si ateroscleroza. Aceasta dieta cu kefir este potrivita pentru iarna!

Principiile dietei cu kefir:

♦Renunta la produse de patiserie, pline de aditivi si coloranti sintetici, precum si la intreaga gama de alimente rafinate (zahar, faina alba, produse ambalate).
♦Trebuie sa bei zilnic 1-1,5 litri de kefir, la intervale regulate, pe tot parcursul unei zile.
♦Poti schimba alimentele recomandate, cu conditia ca cele preferate de tine sa faca parte din aceeasi grupa (de exemplu, inlocuieste proteine animale cu proteine vegetale).
♦Legumele trebuie sa acopere jumatate din meniul zilnic, dar pentru ca dieta sa fie eficienta, exclude cartofii pe perioada celor trei zile.
♦Retine ca ratia zilnica de calorii nu trebuie sa depaseasca 1200 de kcal.
♦Rezultat: slabesti 2 kg, in functie de metabolism!

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/11/07/dieta-kefir-3.jpgMeniu pentru 3 zile in dieta cu kefir:

Mic dejun: 1 pahar cu kefir, 1 felie de paine integrala sau un biscuit integral/1 pahar cu kefir, 1 ou fiert, 1 rosie.
Gustare de dimineata: 1 pahar kefir, 1 mar sau orice alt fruct cu exceptia bananelor si strugurilor (100 grame), 1 felie de branza degresata.
Pranz: 1 pahar cu kefir, 1 bol supa de pui sau de ciuperci, salata de morcovi si sfecla / 1 pahar cu kefir si salata de legume
Gustare dupa-amiaza: 1 pahar cu kefir, 1 mar copt / 1 pahar cu kefir, 50 grame fructe uscate
Cina: 200 grame peste fript, legume inabusite/ salata de ton cu legume mexicane
Inainte de culcare: 1 pahar cu kefir

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus