Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu orez – minus 4 kg in 14 zile

Dieta cu orez – minus 4 kg in 14 zile

Orezul are un continut bogat in vitamina A si complexul B. Mai contine hidrati de carbon, materii grase, calciu, fosfor, potasiu si fier, substante care confera orezului proprietati constructive si energetice. O cura de slabire cu orez poate fi usor de tinut, deoarece orezul creeaza senzatia de satietate. Regimul cu orez are si efecte cosmetice – pielea devine mai fina, firul de par se intareste, iar unghiile nu se mai rup atat de usor.

–> Fierbe orezul in apa fara sare, dar cu orice alte condimente iti plac.

–> Nu consuma mai mult de 200 g de orez zilnic.

–> In timpul dietei, poti consuma ceai sau cafea, neindulcite.

–> Painea si produsele de panificatie sunt total interzise.

–> Acest regim nu este recomandat persoanelor care sufera de constipatie sau hemoroizi.

Meniu pe 2 saptamanihttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/02/05/clipboard01-47.png

Zilele 1, 2 si 3

  • MIC DEJUN: o cana cu apa minerala (imediat dupa trezire) + 1 cana cu ceai + 1 mar sau 1 portocala + 50 g de orez fiert + 1 pahar cu suc de lamaie.
  • DEJUN: 50 g de orez fiert cu legume sau ciuperci + supa de legume + 1 salata din legume proaspete.
  • CINA: 100 g de orez fiert cu morcovi, varza, telina, conopida (inabusite) + supa de legume.

Zilele 4, 5 si 6

  • MIC DEJUN: 50 g de orez fiert + 1 lingurita de migdale (sau alune macinate).
  • DEJUN: 50 g de orez fiert cu legume inabusite stropite cu ulei de masline + supa de legume.
  • CINA: 100 g de orez fiert cu spanac inabusit + supa de legume + 1 pumn de alune.

Ziua 7

  • MIC DEJUN: 50 g de orez fiert cu scortisoara si zeama de lamaie + 1 mar sau 1 para + 1 lingura de miere, 50 g de iaurt natural.
  • DEJUN: 50 g de orez fiert cu tomate si fasole verde inabusita + supa de legume + 1 salata verde.
  • CINA: 100 g de orez fiert cu dovlecei inabusiti (sau supa de legume) + 5 masline.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus