Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta daneza, o dieta severa

Dieta daneza, o dieta severa

 

Dieta daneza intra in categoria dietelor foarte severe de tip dieta hipocalorica. Are avantaje si dezavantaje, dar in nsamblu este recunoascuta ca fiind o dieta foarte eficienta. Nu o spun eu. Eficienta dietei daneze a fost dovedita, daca respecti planul alimentar (avem meniul inclus!), pe o perioada de 14 zile, atat cat dureaza dieta daneza si duce la pierderea a 8-10 kilograme.

Dieta daneza este dieta celor care nu fac sport, ceea ce din anumite puncte de vedere poate fi considerat un avantaj. marele dezavantaj al acestei diete este ca daca nu aplici o dieta sanatosa dupa dieta vei reacumula rapid kilogramele pierdute.

Dieta daneza are un plan alimentar bine definit si nu permite prea mari abateri. Daca nu poti respecta dieta cel mai bine este sa o intrerupi si sa renunti la ea, pentru ca nu-si mai atinge scopul. Dieta daneza poate fi aplicata o data la sase luni de zile, iar nutritionistii recomanda realizarea unui control medical de rutina inainte de a o incepe, tocmai pentru ca este o dieta severa.

In planul alimentar impus de dieta daneza, alimentele recomandate nu pot fi inlocuite. Fiecare aliment are rolul si scopul lui. Cantitatile trebuie si ele strict respectate. Este o chestiune de vointa, dar o alta parte buna a dietei este ca o sa-ti calesti si ambitia, si vointa.

Dieta daneza permite consumul de carne de pui si de vita, peste, iaurt, o serie de fructe si legume, cafea, ceai si apa. Planul alimentar al dietei daneze determina activarea metabolismului, contribuind prin aceasta la scaderea in greutate, pentru ca dieta foloseste mecanismele metabolice care ard mai multe calorii decat se aduc prin alimentatie.

Dieta exclude gustarile, care sunt inlocuite cu apa, ceai sau cafea. Dieta iti permite sa bei cafea indulcita cu zahar, desi limiteaza aportul de zahar, ca atare, la strict 2-3 lingurite rase pe zi.

Meniul dietei daneze

Ziua 1
Mic dejun – o ceasca de cafea cu un cub de zahar.
Pranz – doua oua fierte tari, patru linguri de spanac fiert, si o rosie.
Cina – pulpa de vita la cuptor, strict 200 de grame de carne, o salata verde, cu o lingura de ulei si zeama de la o lamaie.

Ziua 2
Mic dejun – o ceasca de cafea cu un cub de zahar.
Pranz – sunca slaba de pui sau de curcan (150 de grame) si un iaurt simplu.
Cina – pulpa de vita la cuptor, strict 200 de grame de carne, o salata verde, cu o lingura de ulei si zeama de la o lamaie.

Ziua 3
Mic dejun – o ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine integrala, prajita.
Pranz – doua oua tari, o felie de sunca de pui sau de curcan si o salata verde simpla.
Cina – o telina medie fiarta, cu o lingura de ulei si suc de lamaie, o rosie, un mar si o portocala.

Ziua 4
Mic dejun – o ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita.
Pranz – un iaurt simplu si doua cesti de suc de portocale.
Cina – un morcov crud ras cu o lingura de ulei si suc de lamaie, doua linguri de branza de vaci si un ou fiert.

Ziua 5
Mic dejun – un morcov crud ras cu o lingura de ulei si suc de lamaie, o cafea si un cub de zahar.
Pranz – cod fiert (200 de grame) cu suc de lamaie si o lingurita de unt.
Cina – pulpa de vita la cuptor, strict 200 de grame de carne, o salata verde, cu o lingura de ulei si zeama de la o lamaie salata verde si o telina mica fiarta.

Ziua 6
Mic dejun – o ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita.
Pranz – in morcov ras cu o lingura de ulei, suc de lamaie si doua oua fierte tari.
Cina – o salata verde stropit cu ulei si zeama de lamaie, si un piept intreg de pui fiert (300 de grame).

Ziua 7
Mic dejun – o ceasca de ceai fara zahar.
Pranz – apa (si doar atat!)
Cina – un mar si 200 de grame de pulpa de vita la cuptor.

In a doua saptamana in care respecti dieta daneza, planul primei saptamani se reia, dar ai libertatea de a modifica ordinea meniului zilnic.

 

 

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus