Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta de 14 zile

Dieta de 14 zile

Avantaje

  • Meniul este suficient de variat.
  • Ai parte de 3 mese pe zi, deci nu te infometezi.
  • Nu dureaza mult.
  • Rezultatele sunt vizibile chiar din primele zile.

Dezavantaje

Nu este atat de bun pentru cine vrea sa slabeasca mai mult de 7 kg. Programul nu poate fi tinut la nesfarsit, dupa o cura de 14 zile, trebuie neaparat sa faci pauza, cel putin trei saptamani.

Meniul

Micul dejun este acelasi pentru fiecare zi a saptamanii: o jumatate de grapefrut, sau o jumatate de cana de ananas taiat bucati, sau o jumatate de mango, sau o felie potrivita de pepene galben + o felie de paine integrala + ceai sau cafea fara zahar, lapte, frisca sau miere.

Luni

  • Pranz: 2 felii de carne rece la alegere: porc, pui, curcan; rosii taiate, fierte sau inabusite.
  • Cina: orice fel de peste sau fructe de mare; salata asortata din legume si verdeturi dupa preferinta; o felie de paine integrala toast; grapefrut.

Marti

  • Pranz: salata de fructe – orice combinatie de fructe.
  • Cina: carne slaba la gratar; rosii, salata verde, telina, masline, varza de Bruxelles sau castraveti.

Miercuri

  • Pranz: salata de ton sau de somon cu ulei si lamaie; grepfrut sau pepene galben.
  • Cina: friptura de miel fara grasime – se poate inlocui cu peste; salata de rosii, castraveti, telina si salata verde.

Joi

  • Pranz: doua oua de orice fel, gatite fara grasime; branza de vaca, slaba; rosii taiate sau inabusite; o felie de paine integrala toast.
  • Cina: pui inabusit sau la gratar (fara grasime si fara piele); spanac, ardei verde, fasole.

Vineri

  • Pranz: cateva felii asortate de branzeturi; spanac, cat vrei; o felie de paine integrala toast; cafea, ceai, apa (minerala, plata).
  • Cina: orice fel de peste; salata asortata din legume proaspete; o felie de paine integrala toast.

Sambata

  • Pranz: salata de fructe, cata vrei.
  • Cina: friptura de pui sau de curcan la gratar; salata de rosii si salata verde; grepfrut.

Duminica

  • Pranz: carne de pui sau curcan la gratar (rece sau calda); rosii, morcovi, varza gatita, broccoli sau conopida; grepfrut.
  • Cina: carne de vitel fiarta, fara grasime; salata de telina, castraveti, salata verde, rosii.

Precautii

–> Mananca exact ce scrie in meniu.

–> Nu ai voie niciun fel de bautura alcoolica.

–> Intre mese, poti manca doar morcovi si telina, in ce cantitate doresti.

–> Prepara toate salatele fara ulei sau maioneza, doar cu lamaie si otet.

–> Nu este necesar sa mananci tot ce scrie pe lista, dar nu adauga si nu schimba nimic.

–> Nu-ti incarca niciodata prea tare stomacul. Cand te simti satula, opreste-te.

–> Nu tine dieta mai mult de 14 zile.


Lasă un răspuns

Sus