Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta de doua saptamani

Dieta de doua saptamani

 

 

Kilogramele în plus pot fi eliminate cu ajutorul unor metode de slabire care îţi permit sa guşti un pic din toate, iar dieta de două sptămâni este una din cele mai bune soluţii. Singura condiţie este să respecţi acest plan alimentar şi să elimini zaharul şi alimentele procesate din alimentaţie. Dieta de două săptămâni impune un consum ridicat de lichide, apa, mai ales, dar si ceaiuri din plante neîndulcite.

ZIUA 1
Mic dejun: ceai sau cafea fără zahar (poţi adauga un îndulcitor), o cană lapte degresat cu trei linguri fulgi de porumb.
Gustare: o felie de pâine de graham cu o bucată de piept de pui la gratar, cât palma.
Pranz: o pulpa de pui, fără piele, la cuptor şi garnitura de fasole verde fiarta, cu verdeaţa şi o linguriţa de ulei de masline, plus două mandarine.
Cina: 150 grame de dovlecei gratinaţi şi o bucată de brânză telemea de vacă.

ZIUA 2 http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/11/10/479359195.jpg
Mic dejun: ceai sau cafea, un ou fiert tare şi o felie pâine graham
Gustare: o portocală sau doua mandarine
Pranz: 150 grame de peşte slab (şalau, ştiuca, stavrid, cod) fript sau la cuptor şi orez nedecorticat ( 30 g nefiert), salată verde cu suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline
Cina: o cană de lapte degresat, o felie de graham şi bucată de piept de pui la grătar, cât palma.

ZIUA 3
Mic dejun: ceai sau cafea, un iaurt degresat mic, trei linguri de musli din cereale integrale
Gustare: un pahar de suc de grapefruit
Pranz: 150 ggrame biftec de vita la gratar cu salata de roşii, castraveţi (rondele de ceapa), suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline, o felie de graham
Cina: legume la cuptor (amestec ce poate conţine morcov, fasole verde, ceapa, dovlecel, conopida, roşii, ciuperci) cu o lingură de ulei şi verdeaţă.

ZIUA 4
Mic dejun: ceai sau cafea, o felie de graham cu 10 grame de unt şi o bucată mică de piept de pui sau curcan.
Gustare: un iaurt mic degresat
Pranz: o supă cremă de legume (fierte, pasate şi o linguriţa de ulei), pui la gratar fara piele (150 g) cu salata de varză, suc de lămâie şi o linguriţa de ulei
Cina: salată verde cu ton (conserva în suc propriu), suc de lămâie, o felie graham

ZIUA 5
Mic dejun: ceai sau cafea, un bol cu branza de vaci degresata, 2 fructe de kiwi
Gustare: un pahar cu suc de portocale sau grapefruit şi doi biscuiţi simpli (de post)
Pranz: 150 grame peşte slab cu 100 grame cartofi natur cu pătrunjel şi o linguriţa de ulei, iar la final o portocală
Cina: 150 grame paste integrale cu suc de roşii şi o lingură de şvaiţer ras

ZIUA 6
Mic dejun: o cana de lapte degresat, o felie de pâine graham şi trei linguriţe de miere
Gustare: un mar
Pranz: 150 grame pui fara piele, salata de cruditaţi (morcov, ţelina) cu lămâie şi puţin ulei, salata de fructe (mar, grapefruit, o mandarina şi kiwi )
Cina: omleta din două ouă şi câteva ciuperci, pregatite în tigaie fără ulei.

ZIUA 7
Mic dejun: ceai sau cafea, 1 iaurt mic degresat, o portocala sau un mar
Gustare: o felie de graham cu o bucată d epiept d epui la grătar.
Pranz: supă cremă de ciuperci sau ciorba de legume (fără cartof) acrita cu lămâie, o linguriţa de ulei, 150 grame biftec de vita cu salata verde.
Cina: mămăliguţa pripita cu brânza de vaci.

Dieta se reia a doua săptămână cu meniul in sens invers. Ceea ce ai mancat în ultima zi de dietă, din prima sătămână vei manca şi în prima zi în cea de a doua săptămână de dietă.

Recomandari suplimentare pentru dieta de două săptămâni

– respectă cantitaţile indicate şi nu mânca între mese;
– nu consuma alcool;
– bea cel puţin nouă pahare de apă;
– nu consuma mai mult de cinci grame de sare pe zi;
– încearca să faci zilnic câte o plimbare pe jos de cel puţin 15 minute;
– poţi asezona mâncarea cu verdeţuri şi condimente;
– pentru salate prepara o vinegreta slabă din suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline;
– nu mânca după ora 20.00.

 


Lasă un răspuns

Sus