Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta F, dieta fibrelor

Dieta F, dieta fibrelor

O dieta eficienta care poate regla multe din problemele tipice ale femeilor, de la constipatie si balonare, de la nivelul colesterolului pana la cateva kilograme in minus.

Meniu pentru femeile active


MIC
DEJUN: o ceasca mare de cereale integrale cu lapte.
PRANZ: o salata condimentata cu ulei de masline + piept de pui la gratar cu lamaie + un iaurt natural mic + o felie de paine integrala.
GUSTARE: un mar.
CINA: o bucata de cod la cuptor, cu putin ulei de masline + 100g branza de vaci + o felie de paine integrala.
SEARA: un fruct.

In timpul saptamanii:

  • Substituie uneori cerealele cu 3 felii de paine integrala si un iaurt fara grasime.
  • Puiul si pestele pot fi inlocuiti cu carne slaba la alegere, cu putin ulei de masline.

Meniu pentru femeile sedentare

MIC DEJUN: 1 ceasca de musli fara zahar, cu un pic de lapte usor degresat.
PRANZ: o salata de pui sau de ton + 2 prune (sau un mar) si un iaurt dietetic.
GUSTARE: 1 ceasca de musli fara zahar, cu un pic de lapte degresat.
CINA: o portie de piept de pui la gratar + 100 g branza de vaci + un fruct.

In timpul saptamanii:

    • Alterneaza carnea de pui sau de peste facuta la gratar, cu cea preparata la cuptor cu un pic de ulei de masline.
    • Poti substitui prunele cu un mar.
    • Din cand in cand, bucura-te de o portie de legume crude cu carne.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus