Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta frantuzoaicelor

Dieta frantuzoaicelor

Dieta franceza este in fapt un stil de viata care se transmite cu perseverenta de la mama la fiica. Cum fac frantuzoaicele de sunt toate slabe? Dieta frantuzoaicelor are cateva principii extrem de simple, pentru aplicarea carora iti trebuie doar putina vointa.

Fibre

Prima regula in dieta frantuzoaicelor este aceea de a consuma fibre in fiecare zi. Un consum optim de fibre alimentare reduce colesterolul, elimina grasimile si zaharurile in exces si contribuie la detoxifiere. In plus este cea mai simpla cale prin care te poti simti satula fara sa te ingrasi mancand prea mult. Fibrele vin din cereale integrale, paine integrala, legume si fructe!

Vitamine naturale

Doza zilnica necesara de vitamine trebuie acoperita printr-o alimentatie echilibrata, in fiecare zi si nu prin pilule cu suplimente nutritive. A acoperi doza zilnica de vitamine din alimente inseamna atingerea consumului ideal de legume si fructe in fiecare zi, or acestea sunt cele care asigura o alimentatie echilibrata fara riscul de a acumula calorii inutile.

Putina sare

Mancarea francezilor este foarte putin sarata si asta pentru ca este in obiceiul francezilor sa amesteca sarea cu plante aromatice uscate. In felul acesta gustul nu are nimic de pierdut, iar cantitatea de sare consumata se reduce.

Grasimi sanatoase

In dieta franctuzoaicelor alimentele de baza sunt pestele gras, uleiul de masline si cel de nuca, nucile, migdalele, avocado, branzeturile, carnea slaba si zeci de legume si fructe. Frantuzoaicele au darul de a face diferenta, din ochi, intre grasimile sanatoase si cele nesanatoase.

Mersul pe jos

Frantuzoaicele nu merg la sala, dar merg pe jos. Urmeaza exemplul si mergi pe jos de fiecare data cand ai ocazia. Mersul pe jos este unul dintre cele mai eficiente cai prin care iti intensifici metabolismul si iti imbunatatesti starea de spirit.

Fara diete rapide

Daca vrei o dieta, alege un regim de lunga durata, de la doua, la trei luni. Dietele rapide vin la pachet cu reacumulari de grasime si multa celulita.

Nu ignora etichetele

Citeste etichetele produselor si invata sa apreciezi compozitia reala a celor gata preparate si tine minte valoarea indicelui glicemic.

Mananca incet

Toate retetele care se pregatesc rapid sunt sanatoase. Evident vorbim despre preparate cu legume, carne slaba, grasimi sanatoase si sosuri fine. Preparate rapid, alimentele pastreaza cea mai mare parte din beneficiile naturale. Mancarea gatita repede se mananca incet si se savureaza

Acestea sunt principiile care stau la baza dietei frantuzoaicelor si cele cateva reguli care iti pot sustine silueta si iti pot imbunatatii viata.
 


Lasă un răspuns

Sus