Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta italiana

Dieta italiana

Desi sunt mari amatori de paste, italienii isi mentin silueta cu usurinta. Secretul consta in prepararea pastelor si asocierea lor cu ingrediente sanatoase.

Pestele, fructele, legumele si vinul rosu sunt alte trucuri pe care le folosesc pentru a da gust si savoare meniurilor, fara sa le incarce cu calorii.

Regimul de viata italian

Italienii mananca de trei ori pe zi si doar mancare sanatoasa. Pizza? Mananca ocazional, o data pe saptamana sau chiar mai rar, si cu sos de rosii, flori de dovlecel ori felii de dovlecel si mozzarella.

Desi mananca des paste, le prepara al dente ( fierte doar sapte minute), amestecate cu putin ulei de masline, suc de rosii si multe condimente. Supa de legume si peste. Totul va fi asezonat cu salate de legume proaspete. Ca desert, un fruct. La pranz si la cina, beau un pahar cu vin sec rosu.

De ce nu se ingrasa

Pentru ca asociaza corect alimentele: glucide si carbohidrati cu fibre, iar proteinele doar cu fibre (legume). Gatesc cu ulei de masline si in cantitate moderata. Mananca la ore fixe si portiile sunt modeste. Deserturile lor constau in fructe.

Trucuri de slabit

Pentru a reduce cantitatea de paste, adauga multe legume in prepararea lor, morcov, praz, dovleci, ciuperci si multe verdeturi. Opteaza pentru paste din faina integrala.

  • O masa echilibrata – supa de legume, la felul dor paste cu multe legume, salate de legume ori salata de vinete cu rosii si peste la gratar cu salata de legume.
  • La restaurant – peste cu legume la gratar si salata de fructe.

Lasă un răspuns

Sus