Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta Montignac

Dieta Montignac

Dieta Montignac este interzisa persoanelor care au probleme metabolice legate de echilibrarea nivelului de colesterol din sange si persoanelor trecute de 50 de ani.

Un alt deficit al dietei este un aportul foarte redus de carbohidrati, care poate determina o stare generala de oboseala si care poate accentua o pasa depresiva.

Meniul pentru dieta Montignachttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/02/12/dieta-motignac-2.jpg

Mic dejun: un fruct, cereale integrale, paine integrala, branza alba degresata, cafea sau ceai fara zahar si fara indulcitori.

Pranz: orice salata de legum crude cu ulei de masline si suc de lamaie, 150 de grame de cotlet de porc sau 200 de grame de peste gras si legume fierte. Legumele permise:  fasole verde, telina, varza, ciuperci.

Cina: supa de legume (facuta din legume fara carbohidrati – telina, ceapa, dovlecei, ciuperci si rosii), o bucatica de unt cat o nuca, carne, peste sau oua cu salata verde. la cina se poate adauga un iaurt sau branza de vaci degresata. La cina nu trebuie sa consumi carne daca ai mancat carne la pranz, si nici peste daca asta a foat alegerea de la miezul zilei.

Dieta Montignac impune sa mananci foarte diversificat si sa asociezi restrictiile alimentare cu miscare, in fiecare zi.

O alta regula de baza pentru dieta Montignac este consumul a cel putin doi litri de lichide pe zi.

Despre dieta Montignac se poate spune ca este dieta in care mananci pe saturate si slabesti frumos si sanatos.

Dieta Montignac intra in categoria dietelor disociate si a fost conceputa de medicul Michel Montignac care a folosit pentru a permite organismului sa slabeasca exact mecanismele metabolice bazale.

Principiul aplicat de dieta Montignac este acela de a nu consuma grasimi si carbohidrati in acelasi timp, pentru ca aceasta combinatie conduce la transformarea carbohidratilor in grasime.

Dieta Montignac, doua principii:http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/02/12/dieta-motignac-1.jpg

Primul principiu de baza care trebuie respectat in dieta Montignac este eliminarea alimentelor cu indice glicemic ridicat (zahar, paine alba, cartofi, morcovi si asa mai departe), pentru ca stimuleaza depunerea de grasime prin cresterea secretiei de insulina.

Al doilea principiu interzice anumite combinatii de alimente la aceeasi masa: grasimile si hidrati de carbon, adica proteinele de origine animala in combinatie cu amidon. Este permisa asocietea dintre proteine si lipide, cu glucide provenite din paine si orez brun, linte, fructe si legume.

Restrictiile alimentare impuse de dieta Montignac se refera doar la tipul de alimente consumate si nu la cantitatea lor, ceea ce sustine faptul ca aceasta dieta iti permite sa mananci pe saturate si sa slabesti sanatos.

Dieta Montignac poate duce la pierderea a 4-5 kilograme pe luna. Aceasta dieta poate fi respectata pentru o perioada de doua-trei luni de zile. Dieta Montignac este unul dintre regimurile de slabit care previne foarte eficient efectului yoyo si este o dieta lejera pentru ca fibre si proteine, incluse in meniu, ofera o senzatie de satietate de lunga durata.

Unul din minusurile acestei diete este reprezentat de consumul crescut de grasimi, care ar putea duce la cresterea nivelului de colesterol. Solutia este aceea de a alege grasimile bune: ulei de masline si alte uleiuri vegetale, peste gras, avocado.

 




Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus