Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta pentru un abdomen plat

Dieta pentru un abdomen plat

Chiar daca nu ai mancat mare lucru, te simti ca un balon. Burtica ta s-a rotunjit si nici macar nu te-ai ridicat satula de la masa! Problema nu este ca ai mancat, ci ca ai mancat alimente greu digerabile. Ca sa ai un abdomen plat si chiar sa scapi de 2-3 kg, urmeaza timp de doua saptamani urmatoarele variante de meniu:

Micul dejun

  • cafea, apa, ceai neindulcit + 2 biscuiti digestivi SAU
  • 30 g paine cu 50 g branza de vaci SAU
  • 4-5 linguri de cereale integrale cu 200 ml lapte degresat SAU
  • 1 iaurt 0% grasime cu 1 mar taiat cubulete

GUSTAREA DE DIMINEATA: 1 cana de ceai neindulcit si un fruct, la alegere

Pranzul

legume fierte servite reci la antreu, preparate cu 1 lingura de ulei de masline, suc de lamai si mirodenii + 150 g rasol de peste, vita sau pui

GUSTAREA DE DUPA-AMIAZA: 1 iaurt cu 0% grasime

Cina

supa de legume + 125 g carne slaba la gratar si 3-4 linguri de carbohidrati (orez, paste, cartofi natur, linte, mazare)

STIMULEAZA DIGESTIA! Digestia proasta e principala cauza pentru care ai abdomenul umflat. Ca sa scapi de problemele de digestie, ai de ales dimineata, pe stomacul gol, intre:

  • 1 pahar cu apa cu gheata (accelereaza digestia)
  • 1 pahar cu supa de legume fara sare si cu bucati de legume
  • 2 prune (favorizeaza tranzitul intestinal)
  • 1 compresa cu apa calda aplicata pe burta (ajuta la relaxarea muschilor abdominali).

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus