Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta rapida: 6 kilograme in 10 zile

Dieta rapida: 6 kilograme in 10 zile

Dieta „6 in 10“ iti permite sa mananci aproape orice, dar in cantitati limitate. Se bazeaza pe un numar redus de calorii, dar cu un bun aport de glucide (din cereale, legume si paine), caracterizat printr-un nivel crescut de satietate.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/05/15/rapida-art1.pngMIC DEJUN:

  • cafea,
  • trei felii de paine,
  • 10 g de unt,
  • un pahar cu suc de portocale sau cu lapte,
  • un croasant si un mar

PRANZ:

  • o salata,
  • 150 g de oua/carne/ peste, cu 2 cartofi fierti, alternativ cu 100 g de orez fiert/legume/branza alba si fructe sau iaurt

CINA:

  • salata de peste (cu lamaie, branza),
  • o piersica/100 g de carne,
  • morcovi/fasole verde/doi struguri/un iaurt

Avantaje:

Este un regim alimentar sanatos si poate fi usor transformat intr-un obicei. Mentine greutatea optima pentru o lunga perioada.

Dezavantaj:

Crede-ma pe cuvant, nu exista alta dieta mai rapida! E posibil sa te obisnuiesti mai greu cu mancatul la ore fixe si cu respectarea gramajului, insa nimic nu se obtine fara efort, nu?

Citeste si: 4 aliati ai curei de slabire!

Perioada:

  • 10 zile ( poti urma acest regim alimentar timp de 6 luni, pentru a dobandi o silueta de invidiat). Nu uita sa combini variantele propuse pentru mesele principale (de exemplu, la pranz: luni – oua, marti – carne, miercuri – peste) timp de 10 zile.
  • Poti face o pauza de doua saptamani si sa reiei dieta pentru alte 10 zile.
  • Pierdere in greutate: 3-6 kg in 10 zile
  • Indicatii: recomandata tuturor persoanele sanatoase, de peste 18 ani.
  • Structura dietei: 1.200 de calorii
  • Necesar zilnic de apa: 2 litri

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus