Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum faci să nu te îngrași vara. Sfaturi și recomandări

Cum faci să nu te îngrași vara. Sfaturi și recomandări

Cum faci să nu te îngrași vara? Ține cont de aceste sfatrui și recomandări care te vor ajuta să-ți păstrezi silueta vara.

Vară este o perioadă ideală. Avem fructe și legume din belșug. Mergi în piață după toate aceste bunătăți și mergi pe jos! Faci mișcare și te bucuri de toate beneficiile fructelor de sezon. Legumele combinate sau nu cu fructe sunt perfecte pentru a face cele mai gustoase salate. Prăjește ușor legumele, adaugă ierburi, ulei de măsline, pune iaurt, cimbru, ardei iute și usturori și bucură-te de gustul lor perfect.

Bea apa! Hidratarea corectă  este un mod eficient care te ajută să-ți păstrezi siluetă. Că să ai cu adevărat beneficii de pe urmă consumului de lichide (apa, sucuri slab calorice, supe, fructe și legume bogate în apa), este bine să bei 1,5 litri pe zi.

Bea sucuri fără zahăr, pe care le poți prepară singură. Folosește aromele fructelor că să le adaugi în apa. Pune lămâie, suc de grapefruit , o felie de portocală, sau fructe roșii și gheață. Apa o să capete un gust plăcut, și o să rămână fără calorii.

Extractele de plante aromatice pot fi, soluții bune pentru a pierde în greutate, deoarece acestea nu au zahăr și nici calorii. Cele mai bune alegeri mentă, anason sau de busuiocul. Sunt bune inclusiv adăugate în cocktail-uri de fructe proaspete.

Gustări inteligente. Este jutificata teamă de a mânca înghețată. Și corectă! Soluția stă în capacitatea de a ciuguli inteligent. Înlocuiește înghețată de vanile cu cea din fructe, iaurtul degresat în care adaugi fructe proaspete în locul iaurtului cu fructe. Ronțăie fructe înghețate. Toate sunt delicioase și bine venite fără consecințe calorice. Ronțăie fără rezerve castraveți și roșii cu sosuri slabe din brânză.

Fă o pasiune pentru rețetele sănătoase preparate la rece (gazpacho, de exemplu), ideale vară și cu foarte puține calorii. Studiază cu atenție meniul la restaruant și alege cu cap astfel încât să nu te simți vinovată. Salatele, aperitivele ușoare din brânză și peștele cu garnituri de legume sunt cele mai bune alegeri.

Vacanță și vara înseamnă neapărat mișcare. Fă asta! Alege drumuri forestiere, mergi pe jos, descoperă peisaje noi, mergi cu bicicletă  și o să ai picioare frumos modelate la finele vacanței.

Adopta variantele picante sau aromate! Condimente aromate sunt aliații tăi. Pe lângă aromă, dau o notă exotică și originală, nu au calorii și sunt bune pentru sănătatea ta. Conțin oligoelemente, vitamine și minerale și îți susțin siluetă. Pătrunjelul este bogat în vitamină C și fier (este tonic și digestiv). Busuiocul este bogat în vitaminele A, C și calciu (bun antioxidant). Coriandru este bogat în beta-caroten și stimulează absorbția și arderea grăsimilor având proprietăti antioxidante. Turmeric  este bogat A®n săruri minerale (este digestiv și antibacterian).

Nu trece nicioadata peste micul dejun, nici chiar în vacanță. Pentru a pierde în greutate și pentru a te menține trebuie să mănânci dimineață. Repetăm ceea ce am mai tot spus: persoanele care mănâncă micul dejun sunt mai suple decât cele care sar peste masă de dimineață. Avantajul unui mic dejun consistent este dublu: calorii energetice și o plăcută senzație de sațietate pe parcursul zilei, scrie cuisineaz.com.

La toate acestea adaugă multă bună dispoziție, pentru a avea o vară minunată.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: Thinkstock/Guliver


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus