Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum slabesti fara dieta

Cum slabesti fara dieta

Unele mici schimbari facute in obiceiurile culinare pot insemna pierderea kilogramelor in plus pentru cei care au astfel de probleme, sustin specialistii. Un prim pas foarte important este ca la fiecare masa sa se consume alimentul cu cea mai mica incarcatura calorica.

Astfel, este indicat ca mai intai sa fie consumate legumele, urmate de hrana care contine proteine, iar apoi carbohidratii. Cei care prefera sendvisurile trebuie sa stie ca mai putina paine este de dorit in cazul unor astfel de gustari. Un sendvis a carui felie de paine de sus lipseste este o solutie tocmai buna pentru a nu avea kilograme nedorite.

In plus, pentru sendvisuri se recomanda folosirea mustarului in locul maionezei.
Daca preferi iaurtul cu fructe, evita-l pe cel de pe rafturile magazinelor, caci contine mult zahar.
In schimb, poti folosi putina miere sau mici bucati de fructe adaugate in iaurtul simplu.
O alta problema a multor oameni este aceea ca ei consuma multe calorii prin bauturi. Sucul, vinul si alte bauturi care contin multe ingrediente nu dau creierului senzatia de satietate asa cum o face mancarea solida, desi ele sunt bogate in calorii.

Probioticele au un rol benefic fantastic asupra sistemului digestiv, mai ales in descompunerea si eliminarea estrogenului. Ele ajuta la prevenirea constipatiei, reducerea simptomelor alergice si intarirea sistemului imunitar si a pielii.

Excesul de aciditate in organism poate sa interfereze cu hormonii si glandele care sunt respnsabile de greutate. In plus, apar probleme de sanatate atunci cand sistemul digestiv si fluidele din organism sunt impinse in zone inconfortabile de pH. Corpul nu se mai detoxifica asa de bine cum ar trebui si apar oboseala si schimbari bruste de atitudine.

Consuma migdale! O singura samanta are doar 7 calorii si este plin de proteine si grasimi mononesaturate, care previn fluctuatiile de zahar din sange, astfel incat sa nu apara periculoasele pofte alimentare.
Consuma avocado: este o sursa perfecta de grasimi mononesaturate, care ajuta la mentinerea senzatiei de satietate.
Consuma ulei de masline: este plin de antioxidanti care tin in frau procesele inflamatorii, previn distrugerea celulara si bolile cronice.

Foloseste condimentele ajuta si ele la arderea grasimii de pe abdomen, furnizand pretioasele grasimi mononesaturate.

Dieta cu ceai de papadie
Dieta cu cartofi si iaurt
Dieta cu 1300 de calorii pe zi

Sursa foto: pixabay.com

Comments

comments

Lasă un răspuns