Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta de plajă

Dieta de plajă

Știai că femeile se gândesc la felul în care arată din sfert în sfert de oră? N-a fost nevoie de mai multe motive pentru a-ți prezenta regimul de slăbire care garantează că vei face furori vara asta la plajă.

Trebuie să recunoști că, atunci când vine momentul să te etalezi în toată splendoarea pe plajă în bikini, te gândești cu groază la colăceii inestetici de pe șolduri, la aripioarele de pe coapse sau la brioșa evidentă de pe abdomen.
Ca să nu riști să-ți strici tot concediul cu autocritici și frustrări, îți recomandăm un regim de slăbire care să te scape de surplusul de greutate și să-ți redea încrederea în tine.

Ce este Beach Diet

Se numește „dieta de plajă” (Beach Diet) și se potrivește tuturor celor care își doresc să scape de câteva extrakilograme într-o perioadă relativ scurtă (șase săptămâni). Astfel, proaspetele mămici pot apela la ea, viitoarele mirese sunt și ele bune candidate, precum și femeile care vor să etaleze la plajă un trup bine proporționat.

Cel mai indicat e să începi dieta în lunile mai, iunie, dar nici în iulie nu e deloc târziu, având în vedere că rezultatele nu întârzie deloc să apară.

Cum funcționează

Mănânci normal cinci zile, iar două zile ții post intermitent. Nu este un post negru, nici vorbă de așa ceva! În cele două zile de post ale săptămânii, este permis consumul unui sfert din caloriile ingerate în mod normal, în fiecare din cele cinci zile ale săptămânii. Adică 500 de calorii pentru femei și 600 de calorii în cazul bărbaților. Cele două zile de post e de preferat să nu fie consecutive, dieta e mai eficientă astfel. Poți lua micul dejun și cina, iar între cele două mese să existe o perioadă de post de ore bune (de prefe­rință,12). Sau, la fel de bine, poți avea o singură masă pe zi, și anume seara.

Ce ai de făcut

Primul pas e să-ți iei inima-n dinți și să te cântărești. Dacă ai un surplus considerabil de kilograme, cere părerea unui medic sau nutriționist înainte de a începe dieta, ca să nu-ți pui în pericol sănătatea. În ce privește cântărirea, ea trebuie făcută de două ori pe săptămână, dimineața, pe nemâncate. Rezultatele vor apărea destul de repede, mai ales în prima parte a dietei, și constau în pierderea unui kilogram pe săptămână. În total, 6 kilograme în 6 săptămâni!    

Când să mănânci

Programul meselor tot tu ți-l faci. Poți mânca o singură dată pe zi, seara, când consumi 500-600 de calorii, după care urmează perioada de post, sau poți lua micul dejun, iar după 12 ore de nemâncat nimic, cina. Cercetătorul Mark Mattson, de la National Institute on Aging din SUA, consideră că e mai bine să luăm o singură masă pe zi
decât mai multe mese zilnice.

Ce mănânci

Tot ce ai de făcut este să ții cont de mantra specifică acestei diete: „Consumă în mare parte legume și proteine”. Carbohidrații nu sunt interziși, dar nici bine-veniți la fiecare masă. Nu mai trebuie să-ți amintim beneficiile consumului de legume și de proteine. O sursă sănătoasă de proteine o reprezintă peștele alb, creveții, ouăle, tofu, nucile.

Citește și:

Dieta South Beach

Dieta antiinflamatoare

Dieta cu lactate sau cum sa slabesti sase kilograme in noua zile

Articol preluat din ediția de iulie 2016 a revistei Femeia.

Autor: Alexandra Rotărescu

Foto: Guliver/Thinkstock


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus