Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Exerciții simple pentru un abdomen perfect lucrat

Exerciții simple pentru un abdomen perfect lucrat

exercitii abdomen

Un abdomen perfect lucrat este visul oricărei femei și, din fericire, nu este atât de greu de obținut precum crezi! Pentru a-ți veni în ajutor, am ales pentru tine câteva dintre cele mai bune antrenamente pe care le poți face chiar acasă, când ai puțin timp liber.

Primul antrenament este destinat începătorilor și celor care se confruntă cu dureri de spate sau de articulații.

Dacă vrei să antrenezi în special abdomenul inferior și să slăbești, încearcă aceste exerciții intense de 10 minute.

În cazul în care te concentrezi pe partea superioară a abdomenului, exercițiile următoare sunt ideale pentru tine.

Simți că nu ai suficient timp liber pentru a face exerciții? Acest antrenament scurt, de numai 10 minute, poate fi inclus cu ușurință în rutina ta de zi cu zi.

Îți dorești niște exerciții la un nivel mai avansat? Fă aceste exerciții de 3 ori pe săptămână, în zile neconsecutive.

La fel ca în cazul oricărei forme de sport, trebuie să te ții de aceste exerciții dacă vrei ca rezultatele să se vadă. Dacă ești sedentară, încearcă să îți faci timp măcar două zile pe săptămână pentru antrenament, apoi crește frecvența. Când exercițiile par ușoare, schimbă-le cu unele mai dificile – dacă organismul tău se obișnuiește cu anumite exerciții, acestea nu mai sunt eficiente; provoacă-l constant!

Bineînțeles, un corp frumos și tonifiat nu se obține doar cu ajutorul exercițiilor. Încearcă să ai și o dietă mai sănătoasă – acest lucru este valabil mai ales când vine vorba de zona abdomenului!

 

Citește și: Exerciții ușoare, dar eficiente, pentru brațe tonifiate

Citește și: Antrenamente pentru un fund tonifiat

 

Sursă foto: Pexels

Comments

comments

One thought on “Exerciții simple pentru un abdomen perfect lucrat

Lasă un răspuns