Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > La restaurant in timpul dietei?

La restaurant in timpul dietei?

Dacă eşti la dietă şi cu toate acestea mergi la restaurant află că există câteva trucuri uşor de urmat. Ceea ce trebuie spus este că mâncarea din restaurante nu este făcută cu gândul la cei care vor să slăbească şi nici după regulile unei alimentaţii sănătoase, dar dacă ştii să alegi poţi merge la restaurant în timpul dietei.

► Alege cu răbdare restaurantul. Consulta pe Internet meniul. Poţi află lucruri interesante şi utile şi poţi alege locul ideal care să-ţi respecte dietă.
► Alege un loc retras şi liniştit. Persoanele care stau în cele mai aglomerate şi zgomotoase zone ale restaurantului mănâncă cel mai mult. Aşa că este bine să faci rezervare şi să alegi din timp un loc liniştit.

•   Grasimi bune versus grasimi rele

► Comandă prima. Sfatul acesta este extrem de util dacă mergi în grup. Studiază meniul şi comandă prima, în fel acesta ideile comesenilor nu te vor mai influenţa. Scăpa de tentaţie şi spune ce vrei să mănânci, după care dovedeşte voinţa şi nu-ţi schimbă comandă.
► Dialoghează cu ospătarul. Înainte de a comandă, poţi întreba ce ingrediente conţine un fel de mâncare, dacă poţi înlocui ceva cu altceva, ce mărime are porţia, dacă există şi o variantă mai săracă în grăsimi. Într-un restaurant modern, care se respectă, nimeni nu se va uită ciudat la ţine. Ba chiar din contra!

10 diete care NU functioneaza

► Nu te lasă impresionată de scrierile din meniu. Ştim, sunt în măsură să te facă să-ţi plouă în gură. Exact asta este scopul. Dar dietă are prioritate! Termeni de „cremos”, „crocant”, „excepţional”, „textură fină” sunt făcute să te incite. Nu cădea pradă tentaţiei.
► Evită aperitivul! Conţine fel de fel de creme şi ingrediente care îngrăşa. Alege mai bine o salată cu oţet balsamic, nuci sau migdale şi atât!
► Salvează-te cu salată. Adaugă comenzii o salată dublă. Alege salatele simple, cu frunze verzi şi roşii, sau pe cele cu varză ori castraveţi. Combină salată cu un sos iute, care conţine usturoi sau hrean. Este perfect pentru satisfacerea apetitului şi contribuie la arderea caloriilor.

•  Exercitii care ard grasimea de pe burta

► Alege mâncărurile preparate la grătar sau la cuptor. Sunt cele care conţin cele mai puţine calorii. Alege preparatele care conţin puţine ingrediente. Cu cât sunt mai puţine, cu atât numărul caloriilor este mai mic.
► Lasă mâncare în farfurie. Restaurantele au de obicei porţii de trei ori mai mari decât cele pe care ar trebui să le consumi fie că eşti, fie că nu eşti la dietă.
► Respectă regulă dimensiunii porţiilor. O porţie de carne nu trebuie să fie mai mare decât o carte de joc, o salată verde nu mai mare de căuşul mâinii, un fruct cât o minge de tenis, iar o bucată de brânză nu mai mare decât degetul arătător şi mijlociu împreună, pentru un fel de mâncare.

•  10 cai de detoxificare

► Dacă nu faci faţă tentaţiilor aplică regulă celor trei înghiţituri. Nu gustă din prăjitură sau din felul de mâncare irezistibil, mai mult de trei ori. Apoi opreşte-te. Poftă este satisfăcută, iar prejudiciile aduse dietei, minime, scrie Prevention.

Dacă respecţi toate aceste reguli dietă ta poate să meargă şi la restaurant.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus