Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Trucuri de slabit pe care orice femeie trebuie sa le stie

Trucuri de slabit pe care orice femeie trebuie sa le stie

Sunt zeci de dieta si mii de sfaturi utile pentru slabit, asa ca din aceasta serie nu aveau cum sa lipseasca si cateva trucuri de slabit pe care orice femeie trebuie sa le stie, mai ales ca sunt simple, utile si au efecte.

Degreseaza supa sau sosurile cu cuburi de gheata.
Simplu si foarte eficient. Tine un cub de gheata in lingura si plimba-l pe deasupra supei. Grasimea de conentreaza in jurul cubului de gheata, iar degresare supei este garantata si rapida.

Mesteca, mesteca, mesteca si iar mesteca. Mestecatul indelungat al mancarii sustine apartitia senzatiei de satietate si sustine digestia. Adauga la acest principiu si pe acela de a baga in gura bucati cat mai mici de mancare.

Dieta de o saptamana in fiecare luna. Un studiu a demonstrat ca femeile care respecta in fiecare luna, timp de o saptamana o dieta care sa reduca aportul de calorii cu 500, adica de la un aport de 2000 de calorii, la 1500 de calorii, nu acumuleaza niciodata kilograme in plus si au constantele biologice foarte aproape de normal.

Un sfert din alimente trebue sa fie legume. Aceasta iti asigura un aport cu 350-500 de calorii mai mic, zilnic fara nici un fel de probleme legate de senzatia de foame.

Foloseste otet de mere la salate si in mancare. Acid acetic natural din otetul de mere este cel mai bun aliat al siluetei tale si una din cele mai bune trucuri de slabit pe care orice femeie trebuie sa le stie. Otetul de mere creste capacitatea de ardere a grasimilor si stimuleaza aparitia senzatiei de satietate si, nu!, nu face rau la stoamac. Otetul de mere reduce nivelul de glucoza din sange si stimuleaza secretia de sucuri gastrice.

Oua la micul dejun. Oul este o sursa excelenta de proteine si grasimi sanatoase ceea ce il face ideal la micul dejun. Doua oua la micul dejun iti ofera o excelenta senzatie de satietate si sunt cea mai buna cale prin care poti evita excesul de alimente la masa de pranz si poti tine sub control senzatia de foame.

Nici o masa fara fibre. Asta inseamna ca cerealele si painea integrala nu trebuie sa lipseasca la masa de dimineata, legumele verzi la pranz si cerealele integrale de genul orez si hrisca, ori fasole si cartofi dulci, la masa de seara.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns