Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Etaleaza-ti bicepsii

Etaleaza-ti bicepsii

Ca sa obtii rezultate, executa un set a cate 15 repetari pentru fiecare miscare de 3 ori pe saptamana.

Ridicari cu gantera

Stai cu piciorul stang cam cu un pas in fata piciorului drept, cu genunchii usor indoiti. Apuca capetele unei gantere de 4-6 kg cu amandoua mainile (alege o greutate care e aproape dubla fata de cantitatea pe care o poti ridica cu o singura mana). Tine gantera in dreptul taliei, cu bratele sprijinite de trunchi si coatele indoite. Ridica usor gantera la piept. Mentine o secunda. Apoi coboara pana la pozitia de plecare si repeta.

Flexii ale bratelor

Stai in picioare cu cate o gantera de 1-2 kg in fiecare mana. Tine bratele larg departate, cu coatele indoite la 45 de grade. Intinde usor antebratele; ai grija sa pastrezi coatele putin indoite si palmele indreptate spre tavan. Mentine pozitia 10 secunde. Pe parcursul exercitiului, trebuie sa simti tensiune in umeri. Transfera usor greutatile la pozitia initiala si repeta.

Efort concentrat

Stai comod pe marginea unei banci sau pe un scaun cu picioarele putin mai departate decat linia soldurilor. Apleaca-te usor inainte; aseaza-ti mana pe genunchiul sting. Apuca o gantera cu cealalta mana si sprijina-ti cotul pe coapsa interioara. Lasa greutatea sa „atarne”. Ridica gantera pana in apropierea umarului. Mentine o secunda, apoi coboara si repeta.

  • Pont: Fitness-ul are ca rezultat o mai buna tonifiere a musculaturii decat aerobicul; este ideal pentru muschii bratelor, ai partii superioare si ai abdomenului.


Lasă un răspuns

Sus