Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Formula celor trei in alimentatie

Formula celor trei in alimentatie

Regimul tau trebuie sa fie echilibrat si sa nu te faca sa te simti frustrata in vreun fel. E bine ca mancarea sa-ti faca placere, pentru ca altfel, din cauza stresului la care te supune o cura de slabire, risti sa dai in bulimie. Regula dupa care trebuie sa te ghidezi este foarte simpla: la fiecare masa, asociaza trei tipuri diferite de alimente, dintre care unul sa fie bogat in proteine. Iata 2-3 exemple pentru fiecare masa:

Mic dejun:

  • Oua (proteine), grepfrut, paine prajita
  • Cereale, fructe proaspete, lapte (proteine)

Gustare:

  • Branza telemea (proteine), un fruct proaspat, graham
  • Branza topita (proteine), grisine, grepfrut
  • Compot de piersici, covrigei, iaurt (proteine)

Pranz:

  • Salata de telina sau de castraveti, sandvis cu sunca (proteine), piersici proaspete
  • Piept de pui la gratar (proteine), salata de telina cu lamiie, paine integrala
  • Banana, supa de cartofi, sandvis cu ton (proteine)

Cina:

  • Fasole verde, peste (proteine), orez nedecorticat (integral)
  • Sparanghel, friptura (proteine), budinca

 


Lasă un răspuns

Sus