Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Gustari permise dupa sala

Gustari permise dupa sala

De ce este important sa mananci dupa ce faci miscare intensa? Deoarece muschii au nevoie de recuperare pentru a putea face la fel de multa miscare si a doua zi.

Corpul are nevoie de energie pe care si-o poate lua doar din mancare.

Ce contine gustarea de dupa sala?

Gustarea ta de dupa sala trebuie sa fie un mix de carbohidrati si proteine. Ideal ar fi sa te uiti dupa gustari care se digera usor. Corpul tau ar fi fericit daca ai bea un shake de proteine si nu o friptura in sange.

Parerile sunt impartite cand vine vorba de gustarea de dupa sala, insa 4 din 5 doctori o recomanda.

Cat trebuie sa mananc si ce?

Nu te grabi spre frigider pentru ca ai citit ca e ok sa mananci dupa sala. Incearca sa nu depasesti 200 maxim 300 de calorii.

Sugestii:

  • Lapte cu cacao
  • Lapte cu migdale sau fructe
  • O briosa cu unt de arahide
  • Batoane cu cereale
  • Fructe si iaurt
  • Sendvis cu gratar de vita sau curcan
  • Shake de fructe (poti alege orice)
  • Baton de branza sau un mar cu unt de arahide

Poti manca o masa bogata doar daca mergi la sala in mijlocul zilei si trebuie sa-ti iei pranzul.

Cand imi iau gustarea?

Prima ora dupa exercitiile fizice se numeste: „ora de aur”. Este ora in care orice mananci se arde imediat pentru a inlocui energia pe care ai pierdut-o, organismul fiind incalzit. Nu uita sa bei apa si sa te hidratezi mai ales daca transpiri mult in timpul sedintelor de cardio.

30 de minute dupa ce ai mancat si te-ai hidratat te vei simti mult mai bine si mai putin obosita.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus