Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Medical > Imunizare in 5 pasi

Imunizare in 5 pasi

Este neplacut sa te procopsesti cu o raceala sau, mai grav, cu o viroza de sezon, care sa te chinuie fix cand ai nevoie sa fii in forma pentru un nou proiect la serviciu.

Iti propunem sa urmezi cateva remedii la indemana si planul de imunizare in 5 pasi

 

1.Ia gustari citrice: portocale, lamai, kiwi, grepfrut – toate ajuta la redresarea sistemului imunitar si te energizeaza. Totodata, legumele bogate in carotenoizi (au culoare portocalie) contin vitamine, minerale si fibre benefice pentru preventia racelilor. Catina si patrunjelul sunt alte surse importante de vitamina C.

2.Indulceste cu miere: datorita compusilor sai antibacterieni si antivirali, mierea ajuta organismul sa-si creeze un scut de aparare impotriva agentilor patogeni responsabili cu virusurile, avand o puternica actiune imunostimulatoare. Mai mult, mierea remineralizeaza si curata in mod natural tractul respirator.

3.Hidrateaza adecvat: apa, ceaiurile si sucurile naturale ajuta la restabilirea echilibrului electrolitic si ajuta, de asemenea, la detoxifiere, adesea responsabila de mentinerea bacteriilor negative in organism. Unele infuzii, precum cele de cimbru sau lemn-dulce, au actiune antiinflamatoare si previn starile gripale.

4.Condimenteaza-ti viata: condimentele sunt extrem de eficiente in sporirea rezistentei naturale a organismului, prin proprietatile antimicrobiene si antiinflamatoare. Ghimbirul, chili si oregano sunt aliati de temut.Tot din categoria condimentelor de nadejde pentru sistemul imunitar sunt ceapa si usturoiul.

5.Respecta programul de somn: odihna tine infectiile departe, marind rezistenta sistemului imunitar prin echilibrarea numarului de leucocite, celulele sangvine responsabile cu apararea organismului de factorii nocivi din mediu.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus