Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > In luna femeii, romanii au avut noi motive de tandrete

In luna femeii, romanii au avut noi motive de tandrete


Peste 600 de persoane au participat in luna martie la concursul “Motive de tandrete”
organizat de Kraft Foods Romania pe website-ul www.orasultandretii.ro, in cadrul campaniei Milka „Indrazneste sa fii tandru”.

Aproximativ 2.500 de fotografii si mesaje au fost transmise celor dragi prin intermediul concursului lansat in luna femeii, cand, mai mult ca oricand, cautam sa ne aratam aprecierea fata de sotie, mama, prietena, sora, bunica. Participantii au fost incurajati sa creeze o expozitie foto pentru femeile speciale din viata lor si sa expuna motivele care le fac atat de speciale pentru ei.

„Este un real prilej de bucurie ca am reusit sa starnim emotii atat de puternice in randul atator persoane. Suntem mandri sa vedem ca oamenii asociaza tandretea cu ciocolata Milka, aceasta regasindu-se printre preferintele lor atunci cand vor sa-i rasfete pe cei dragi”, a declarat Diana Oancea, Marketing Manager Ciocolata si Bomboane, Kraft Foods Romania.

Cei peste 44.000 de vizitatori ai Orasului Tandretii au avut posibilitatea sa voteze cele mai frumoase si mai originale mesaje si poze inscrise in concurs. Pe langa premiile zilnice si saptamanale oferite, 9 dintre cei mai tandri romani care au avut cele mai apreciate motive de tandrete, au avut sansa de a-si vedea mesajele si fotografiile expuse in cadrul expozitiei “Motive de tandrete”. Organizata in parcul Herastrau la sfarsitul saptamanii trecute, expozitia a fost dedicata femeilor speciale din viata lor.

In perioada urmatoare, Milka ii indeamna pe romani sa continue sa faca gesturi tandre pentru cei dragi, in cadrul noii campanii “Indrazneste sa o primesti pe Milka in viata ta”, care va incepe pe 1 mai si se va desfasura timp de 11 saptamani pe www.orasultandretii.ro.

In luna septembrie 2011, Milka a lansat un oras virtual care le ofera romanilor ocazia de a-si manifesta tandretea fata de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat. Site-ul este o provocare lansata de Milka in cadrul campaniei „Indrazneste sa fii tandru” care ii indeamna pe romani sa indrazneasca sa se bucure de un moment de tandrete cu familia si prietenii, pentru a aduce o nota de emotie in vietile lor.

Pentru a va manifesta tandretea fata de cei dragi, Milka va invita sa accesati site-ul www.orasultandretii.ro si sa transmiteti cat mai multe mesaje de tandrete.
 


Lasă un răspuns

Sus