Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Laptele, iaurtul si kefirul de capra La Colline, in magazine si in sezonul rece

Laptele, iaurtul si kefirul de capra La Colline, in magazine si in sezonul rece

Sezonul rece 2012 – 2013 va fi primul in care consumatorii de lapte, iaurt si kefir de capra vor putea gasi produsele proaspete ale brandului La Colline pe rafturile marilor magazine. Totodata, producatorul clujean anunta ca, in preajma sarbatorilor de iarna, va incepe comercializarea online a produselor din lapte de capra pe site-ul companiei.

Toamna vine cu vesti bune de la La Colline: laptele proaspat de capra nu va lipsi de pe rafturile magazinelor in sezonul rece. Daca pana acum aprovizionarea magazinelor depindea de sezonalitatea lactatiei caprele autohtone, incepand cu aceasta toamna, prin desezonarea unor rase perfectionate, s-a reusit asigurarea lactatiei si pe perioada iernii, 2012-2013 fiind primul sezon in care aprovizionarea cu lapte proaspat va fi continua.

In vara acestui an, fabrica de la poalele dealului Feleacului a fost extinsa si echipata cu o linie moderna, automatizata, de imbuteliere a lactatelor de capra proaspete si acidofile: lapte, iaurt, kefir. Astfel, a fost dublata capacitatea de productie de la 5.000 de litri pe zi la 10.000 de litri pe zi.

„Datorita cererilor tot mai mari, am considerat oportuna investitia in constructie si echipamente. Astfel, cu un total 500.000 de euro, noua linie de imbuteliere asigura, pe langa productivitate ridicata, si o calitate superioara si constanta a produselor”, declara Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

Fabrica La Colline proceseaza in continuare numai produse 100% de capra, „pure chevre” dupa cum le numesc francezii. Laptele de capra, iaurtul de baut si kefirul raman cele mai bine vandute produse din portofoliu. Ele depasesc ca volum de cumparare branza de capra, vanzarile crescand cu aproximativ 30-40% pe an.

Producatorul clujean intentioneaza sa introduca in portofoliu un produs nou: o crema de branza de capra „low cost”.

„Incercam sa producem o crema de branza de capra pe care am denumit-o generic „low cost”, pentru clientii cu venituri scazute. Ne gandim in special la pensionari. Planuim si construirea unei ferme mari si moderne, care sa fie situata in imediata vecinatate a fabricii La Colline”, povesteste Ovidiu Spinu.
 


Lasă un răspuns

Sus