Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Medicina naturista > Evită disconfortul abdominal de Sărbători

Evită disconfortul abdominal de Sărbători

disconfort abdominal

3 sfaturi pentru Sărbători fără disconfort abdominal

Crăciunul vine, de cele mai multe ori, însoțit de multe bucurii: cadouri, vizite în familie, întâlniri cu prietenii și, desigur, multe bunătăți culinare. Chiar dacă nu ești vreun master chef, sigur vei vrea să te lauzi cu salata ta de boeuf, să deguști piftia de la mama sau cozonacul de la soacră.

Și pentru că uneori e greu să te oprești la stadiul de a degusta, te poți găsi ușor în postura în care să suferi de disconfort abdominal, senzație de plenitudine și crampe abdominale. Conform cifrelor din anul 2015, peste 20% dintre românii care au apelat serviciul de urgență în perioada sărbătorilor de iarnă aveau suferințe digestive cauzate de consumul mai mare de mâncare și băutură.

Există însă și posibilitatea să te bucuri alături de cei dragi de tot ce oferă această perioadă a anului, fără a-ți afecta sănătatea și chiar protejându-i și pe ceilalți, urmând 3 sfaturi pentru Sărbători fără disconfort:

  1. Descoperă relaxarea activă

Oricât de frumoase sunt reuniunile de familie, ele nu trebuie să se întâmple musai la masă sau pe canapea, la film. Poți să fii tu cea care îți convoci rudele la o plimbare prin aerul rece al iernii, la o joacă pe cinste în zăpadă dacă te ajută vremea, la patinoar, săniuș sau orice fel de activitate care presupune și ceva mișcare. Ideea este să petreceți timp de calitate împreună, iar aerul curat și joaca vă vor asigura amintiri de neuitat din vacanța de iarnă.

  1. Adu echilibrul în fiecare farfurie

Sigur că nu este tocmai elegant să refuzi să guști preparatele oferite de gazda care a pregătit Crăciunul, dar bucatele nu trebuie gustate toate deodată. Începeți cu un aperitiv moderat, adăugați o salată de legume care să vă asigure sațietate fără a cauza senzația de plenitudine, apoi continuați cu felul principal, însoțit de o garnitură asortată. Nu mâncați în grabă, încercați să nu inhalați prea mult aer atunci când mâncați (dacă râzi în hohote sau vorbești mult în timp ce iei masa, îți vei umple stomacul cu aer și vei suferi de crampe abdominale). Și beți multă apă, nu doar alcool sau băuturi care conțin acid și zahăr!

  1. Simte efectul benefic al plantelor

Dacă totuși pofta a învins și ai cedat ispitelor culinare, te confrunți cu balonare, senzație de plenitudine și crampe, ai la îndemână soluția experților în fitoterapie din Belgia: suplimentul alimentar Digestil, realizat din extracte de ghimbir, mușețel și roiniță, recunoscute pentru rolul de a favoriza digestia.

Sunt comprimate de supt, ușor de administrat după o masă copioasă. Ghimbirul susține digestia prin stimularea secreției de acid gastric, ceea ce contribuie la absorbția mai ușoară a alimentelor. Mușețelul calmează durerile de stomac și reduce senzația de balonare, iar roinița acționează ca un pansament gastric și alungă senzația de stomac greu.

Astfel, fie că ești gazda marii petreceri de Crăciun sau pur și simplu vrei să fii musafirul pe care toți îl vor iubi, care îi salvează pe alții din situații delicate, ia cu tine Digestil, suplimentul–complice al gurmanzilor, care te ajută să te bucuri de mesele îmbelșugate fără a suferi stări stânjenitoare și disconfort abdominal.

Bucură-te de sănătatea bazată pe plante, de la Tilman!

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus