Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Mic dejun pentru patru stiluri de viata

Mic dejun pentru patru stiluri de viata

 

Mic dejun rapid – 440 kcal

STIL DE VIATA. Incepi serviciul devreme, ai multe pe cap si deseori renunti la micul dejun din graba, multumindu-te doar cu o cafea. Nu uita ca aceasta masa nu trebuie eliminata din programul zilei!

  • MENIU. Ca sa nu mai sari peste micul dejun, alege o solutie rapida. Poti opta pentru o masa formata dintr-un corn, un iaurt simplu si un fruct (portocala, banana, kiwi).

Mic dejun echilibrat – 460 kcal

STIL DE VIATA. Ai mult de munca in fiecare zi si adeseori vii acasa tarziu si extrem de obosita. Alimentatia trebuie sa-ti vina in ajutor, asa ca fiecare masa trebuie sa fie echilibrata.

  • MENIU. Opteaza pentru alimente satioase, pline de vitamine si nutrienti, dar care nu au un continut nutritional ridicat si nu iti pun silueta in pericol. Mananca un ou fiert cu branza si rosii, sau doua felii de paine unse cu unt si dulceata si un pahar cu lapte.

Mic dejun energizant – 600 kcal

STIL DE VIATA. Esti foarte activa in timpul zilei, nu ai un serviciu sedentar si faci sport cat de des iti permite timpul. Ai nevoie de o alimentatie energizanta.

  • MENIU. Nu esti in pericol sa te ingrasi, asa ca poti manca aproape orice. La micul dejun, alege o cafea, 80 g de paine unsa cu unt, 3-4 felii de branza, salam sau jambon si un pahar cu suc de fructe.

Mic dejun usor – 230 kcal

STIL DE VIATA. Esti sedentara, nu ai o activitate solicitanta si vrei sa slabesti putin. Pentru ca nu-ti place sportul, trebuie sa intervii asupra alimentatiei, dar nu e cazul sa te infometezi.

  • MENIU. Micul dejun trebuie sa-ti asigure energia necesara pana la masa de pranz. Compune-l din cafea, un iaurt mare (sau un pahar cu lapte degresat) si 30 g cereale integrale.

 


Sus