Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 5 moduri simple de a pierde 5 kilograme rapid

5 moduri simple de a pierde 5 kilograme rapid

Afla cum poti sa slabesti rapid si sanatos in cinci pasi simpli! Este vorba despre tot atatea solutii care te ajuta sa scapi de cinci kilograme rapid si deseori in mod foarte placut!

Dragostea

Da, iubeste. Pe tine, pe omul de langa tine… Si iubeste-ti dieta. Cercetatorii suedezi au realizat un studiu ce a scos in evidenta modul in care sanatatea psihica influenteaza nivelul de stres si relatiile sociale ale fiecarui individ. Nivelul de stres ridicat afecteaza sistemul imunitar si contribuie decisiv la aparitia afectiunilor cardiace.

Si nu mai este un mit faptul ca stresul isi pune amprenta asupra siluetei. Dupa ce comiti greseala de a te refugia in bucatarie pentru a goli frigiderul, incepi sa te plangi ca ai kilograme in plus. Psihologii au apreciat ca, atunci cand esti tandra in cuplu, scazi nivelul de stres si pierzi in greutate. O simpla strangere de mana face minuni.

De exemplu, cand zambesti, se elibereaza in organism endorfina si seretonina, hormoni ce sunt adevarate arme impotriva durerii si stresului. Nu uita: vrei sa dai jos 5 kg? Zambeste si iubeste, fiindca dragostea poate fi un medicament natural.

Mici modificari

Este modul cel mai simplu si care va culege majoritatea laurilor. Consuma cereale la micul dejun, cumpara lactate sarace in grasimi, renunta la carne grasa, prajeli si dulciuri.

Mananca incet, respecta orele de masa si nu trisa cu gustarile delicioase. Deviza ta sa fie 7-13-18 (orele standard de servire a meselor principale), iar intre ele, rasfata-te cu o gustare simpla, un fruct sau un iaurt mic.

Sincera cu tine

Te-ai decis ca vrei sa cantaresti cu 5 kg mai putin? Vestea buna e ca trebuie sa le respecti doar cinci zile pe saptamana, iar in weekend, iti poti face de cap.

In scurt timp, vei avea un stil de viata corect si vei alege sa-l respecti intreaga saptamana. Incepi sa slabesti, iti place noua ta infatisare, iar vechile pofte alimentare dispar una cate una.

Fii sincera cu tine in primele patru saptamani si nu te abate de la principiile de baza. In weekend, mergi la cumparaturi si alege alimente nu neaparat scumpe, dar de calitate: fructe, legume, zarzavaruri, pui, peste. Asta vei consuma de luni pana vineri.

Consumul de apa

Vei spune ca este un cliseu, dar apa e absolut esentiala pentru mentinerea sanatatii intregului organism, eliminarea toxinelor si scaderea in greutate. In plus, ea ajuta ficatul sa functioneze corect. Asadar, ai nevoie de multa apa. Mare parte o vei consuma de bunavoie, in forma pura, iar necesarul va fi completat de alimentele care contin apa.

Stiai ca, atunci cand e deshidratat, organismul iti da, de fapt, semnale de foame? Fii isteata si bea apa! Daca deprinzi acest obicei, vei observa ca talia ta se va subtia de la o zi la alta. Bea zilnic 8-12 pahare cu apa, mai ales cand vin poftele alimentare.

Exercitiile fizice

Stiu ca nu vrei sa auzi de miscare, fiindca esti destul de obosita, dar activitatea fizica regulata arde calorii pe banda rulanta. Nu e atat de complicat pe cat pare. Secretul este sa-ti gasesti o rutina de seara, care sa-ti aduca placere si, in acelasi timp, sa te ajute sa arzi calorii in mod constant.

Gaseste-ti rutina care te pune-n miscare. Dupa 30 de zile, cantareste-te si scrie-ne cate kilograme ai slabit.

Comments

comments

Lasă un răspuns