Esti aici
Femeia.ro > Featured Homepage > 7 reguli pentru a fi supla mereu, fara dificultate

7 reguli pentru a fi supla mereu, fara dificultate

Daca vei respecta aceste reguli, care nu sunt nici foarte complicate, nici foarte grele, vei fi supla mereu fara nici un fel de dificultate. In fapt aceste reguli iti vor intra in obicei si te vor scuti de chinul dietelor, pentru ca vei face parte din categoria fericita de femei care sunt MEREU suple.

1. Limiteaza consumul de grasimi

Grasimile sunt substante care au ajutat omul foarte mult de-a lungul evolutiei lui, ele furnizandu-i posibilitatea de a inmagazina energie, pe care sa o poata folosi in perioadele cu carente alimentare. Astazi, cand lucrurile s-au schimbat semnificativ, grasimile, mai ales cele de origine animala, stau la baza multor probleme, pornind de la marirea riscului de patologii cardiovasculare si pana la… colaceii din jurul taliei.

2. Fara sare!

Uita de sare: organismul nu are nevoie decat de un gram pe zi. In plus, sarea de bucatarie are un ridicat continut de sodiu, mineral care poate provoca retentia de lichide. Prin urmare, cu cat consumi mai putina sare, cu atat risti mai putin sa te trezesti cu gleznele umflate. Şi cu cat mai putina celulita.

3. Variaza felul doi

Spre deosebire de felul intai, care e mai de fiecare data la fel, felul doi difera foarte mult de la mancare la mancare. Iata un tabel simplu, pentru a intelege cum ar fi mai bine sa „rotesti” corect felurile principale:

  • peste: intre 2 si 4 ori/ saptamana
  • carne: intre 2 si 4 ori/ saptamana
  • oua: maxim de 4 ori/saptamana
  • mezeluri: o data, maxim de 2 ori/ saptamana
  • branzeturi: o data, maxim de 2 ori/ saptamana

4. Uita de bauturile alcoolice

E foarte cald si ti-e sete. Ingrozitor de sete! Vrei o bere rece? Mai gandeste-te! Chiar daca pe moment ai senzatia ca te-ai racorit, ca berea ti-a taiat setea, alcoolul nu face altceva decat sa te deshidrateze si sa-ti accentueze senzatia de sete. In plus, are un continut caloric foarte mare. Mai bine bea apa. Si daca mai adaugi cateva picaturi de suc de lamaie, setea va disparea ca prin minune.

5. Cat mai multe fructe

Vara este vremea lor! Asa ca, de ce nu te-ai bucura din plin de toata savoarea fructelor proaspete? Fac minuni in privinta siluetei, iar curele de fructe de sezon, cum ar fi ciresele, sunt extraordinare pentru organism.

6. Bazeaza-te pe salate fara maioneza

Iti plac salatele? Foarte bine! Sunt foarte sanatoase, satioase si te ajuta sa-ti pastrezi silueta. Cu o singura conditie: uita de cele cateva linguri de maioneza care ii „imbogatesc” gustul. Daca nu stiai, pentru a scapa de caloriile continute de o lingura de maioneza, trebuie sa mergi o ora pe jos. Ce zici? Merita?

7. Fa miscare

Daca tot ai ajuns la mare, de ce nu te-ai bucura din plin de apa si de valuri? Pe langa faptul ca te poti distra de minune, vei pierde si din greutate. Ca sa intelegi mai bine diferenta intre a sta si a inota, o sa-ti explicam in cifre: prin inot, vei pierde 800 kcal, iar daca te uiti la televizor, pierzi doar 50 kcal.

Citeste si:

 

Sursa foto: pixabay.com


Lasă un răspuns

Sus