Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Cum iti mentii greutatea dupa dieta

Cum iti mentii greutatea dupa dieta


1.
Da, poti manca orice.
DAR alimentele din vechea dieta trebuie introduse pe rand, pe parcursul a 2-3 saptamani si consumate in cantitati modeste.

2. Da, poti manca dupa pofta inimii. DAR numai alimente sarace in grasimi si zaharuri si numai pana la ora 19. Daca se intampla sa mananci dupa aceasta ora, e musai sa fii activa inca vreo 4 ore. Ai grija, „activa” nu inseamna treaza in fata televizorului, calculatorului sau citind o carte, intinsa in pat.

3. Da, poti manca oricand. Regula este putin si des, pentru a mentine nivelul glicemiei constant, ceea ce te va ajuta sa-ti infranezi si poftele. Important e sa nu pleci la cumparaturi cu stomacul gol, deoarece vei fi tentata sa-ti iei multe bunatati, pe care sigur le vei manca. Mai bine mananca un mar inainte; iti va taia pofta de mancare.

4. Da, poti consuma alcool. DAR numai bauturi slab alcoolizate si echivalentul unui pahar. Un pahar de vin rosu este chiar sanatos. Iar unul de bere, nici nu se pune, dar nu amandoua in aceeasi zi! Doar la petreceri poti face exceptii.

5. Da, poti sa mananci condimentat. DAR nu sarat! Scortisoara, ghimbirul, piperul – negru si rosu, cardamonul si ginsengul vor da savoare mancarurilor si te vor ajuta sa tintuiesti kilogramele!


1.
Nu trebuie sa mori de foame. Mananca putin si des, pentru a mentine nivelul glicemiei in limite normale si pentru a preveni poftele necugetate.

2. Nu exista interdictii, ci doar limitari. Poti manca si pizza, si cartofi prajiti, dar nu in aceeasi zi si nu in cantitati exagerate: 1-2 felii de pizza si o portie mica de cartofi. Toatea aceste pofte se accepta doar o data pe saptamana! Din cand in cand, o data pe luna, poti sa-ti faci de cap chiar si la un fast-food.

3. Nu, dulciurilor! Renunta pe cat posibil la alimentele care determina variatii bruste ale nivelului de zahar in sange, respectiv dulciurile si alimentele procesate. Poti manca, din cand in cand, o prajitura mica sau o bomboana, chiar si in fiecare zi, dar numai dimineata pentru a le arde repede.

4. Nu, sucurilor indulcite! Chiar si cele „light” faciliteaza acumularea de grasimi. Vrei sa te racoresti? Foarte bune sunt sucurile naturale si apa plata cu lamaie! Fereste-te de apa carbogazoasa, pentru ca baloneaza.

5. Nu manca multa sare. Mancarea mai putin sarata este mai sanatoasa. Doar cateva zile ti se va parea ca nu e foarte gustoasa, apoi te vei obisnui. Excesul de sare faciliteaza retentia de apa in tesuturi.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus