Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Panovia – o crestere de 30% a productiei in 2011

Panovia – o crestere de 30% a productiei in 2011


Compania Panovia a inregistrat o crestere cu 30% a productiei in 2011 si va continua investitiile in dezvoltare si in acest an. Panovia este prezenta pe piata patiseriei congelate inca de la inceputul anului 2005, odata cu finalizarea unei investitii de circa doua milioane de euro. Panovia produce si distribuie produse de patiserie si panificatie congelata pentru segmentul retail si HORECA la nivel national. Portofoliul companiei cuprinde 3 marci bine-cunoscute: Morarita, Ema si Panovia, fiecare oferind produse autentice, delicioase si de inalta calitate, adaptate nevoilor si gusturilor consumatorilor romani.

„Motto-ul nostru – Poezie in patiserie – inseamna, inainte de toate, creativitate si ingeniozitate, iar ajutorul venit din partea noastra va va surprinde intotdeauna in mod placut, ori de cate ori veti dori sa deveniti un artist in bucatarie. Din aceasta cauza, si luand in considerare pozitia pe piata a Panovia si strategia noastra de dezvoltare, ne propunem sa devenim lideri pe piata patiseriei congelate. In 2012, vom investi atat in constructia de noi facilitati de productie cat si in achizitia de utilaje performante. Astfel, ne vom alinia la cele mai inalte standarde europene in domeniu, ceea ce estimam ca va conduce la o crestere a productiei cu 40% in anii imediat urmatori”, declara Sabin Martoiu, director general Panovia.

Materiile prime de baza folosite sunt produse in Romania de catre producatori de top. Anumite premixuri sunt importate direct, pentru unele dintre ele, compania avand chiar exclusivitate.

Portofoliul de produse Panovia este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri cu susan si mac – marca Morarita; strudel cu mere, fructe de padure, branza si visine; minipateuri cu mere, fructe de padure, branza si telemea – marca Ema. Pentru clientii profesionali, compania ofera: patiserie (strudele, minipateuri), viennoiserie (croissant, pain au chocolat, melci) si brutarie (baghete, chifle) marca Panovia.

Panovia ofera prin produsele sale o alternativa moderna si completa la patiseria clasica. Consumatorii beneficiaza astfel de o gama variata de produse, care le da posibilitatea sa fie creativi, cu un minim de efort.

Procesele de fabricatie sunt certificate privind siguranta alimentara, compania implementand din anul 2007, standardele ISO 22000 si normele HACCP prin TUV Thuringen.

Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existenta prin diferite etape de dezvoltare, odata cu diversificarea ofertei de produse si a canalelor de distributie. Acest proces a permis companiei sa fie competitiva pe piata, cu o cifra de afaceri care a crescut anual in medie cu 20%.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus