Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Poiana propune consumatorilor sai doua noi combinatii surprinzatoare de ingrediente

Poiana propune consumatorilor sai doua noi combinatii surprinzatoare de ingrediente

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/10/24/poiana-art1.pngPoiana este cunoscuta de 99,7% dintre consumatorii romani, fiind cea mai puternica marca locala de ciocolata.

In ultimele 12 luni, a fost consumata de 83% dintre consumatorii de ciocolata. Mentinerea calitatii constante de-a lungul timpului si preocuparea pentru inovatie au constituit motorul de dezvoltare a brandului Poiana, care detine astazi un portofoliu de 24 de produse, in trei categorii: tablete, praline si batoane.

In aceste zile, Poiana isi rasplateste consumatorii prin lansarea unui nou mix unic de ingrediente: o combinatie surprinzatoare dintre dulce si ingrediente sarate in doua noi sortimente care imbina ciocolata cu lapte cu fulgii crocanti sau cu migdalele caramelizate – usor sarate.

Pentru Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International, sursa principala de inspiratie si inovatie o reprezinta consumatorii. De aceea, noile sortimente Poiana se diferentiaza puternic pe piata, prin combinatii neasteptate de ingrediente, bazate pe retete menite a-i surprinde pe consumatori si de a raspunde asteptarilor acestora.

“Poiana ne ofera o surpriza neasteptata, prin gustul inedit oferit de combinatia atat de placuta dintre ciocolata cu lapte si cele doua ingredinte usor sarate. De 17 ani, Poiana ramane produsul care, prin inovatie, revolutioneaza mereu segmentul de tablete”, declara Anca Romila, Brand Coordinator Chocolate Local Brands (Poiana & Africana), Kraft Foods Romania.

Ciocolata cu ingrediente usor sarate are mare succes in Europa. Consumatorii romani care au incercat cele doua produse Poiana au apreciat gustul lor special si vad in acestea o alternativa foarte versatila pentru diverse momente din zi cand simti nevoia de ceva inedit.

Noile sortimente Poiana vor fi promovate printr-o campanie media integrata, care utilizeaza toate canalele importante de comunicare: TV, panotaj stradal, Facebook, internet, mass media, precum si comunicare dedicata in magazine.

 


Lasă un răspuns

Sus