Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Reguli de dieta care pot fi incalcate

Reguli de dieta care pot fi incalcate

Regulile în cursul dietlor sunt literă de lege, dar şi legile pot fi încălcate din când în când. iată care sunt regulile de dietă care pot fi încălcate, fără ca dieta în sine să fie ratată şi fără să-ţi pui silueta în pericol.

Este posibil să slabeşti şi fără să faci mişcare! Evident este mult mai sănătos dacă faci exerciţii fizice, dar cu toate acestea, dacă nu vrei, sau nu poţi să faci exerciţii fizice, poţi slăbi şi fără ele. 

Cântăreşte-te doar o data pe săptămâna. Nu este o regulă bătută în cuie. Sfatul pleacă de la ideea că o scădere eficientă în greutate este lentă, astfel că dacă te vei urcă pe cantar, în fiecare zi, nu vei constată nimic spectaculos, dar dacă tu te simţi mai bine cântărindu-te în fiecare zi, nimic nu te opreşte să o faci.

  • Secrete ca sa ramai tanara

Dulciurile sunt excluse în cursul dietelor. Aici este una din marile probleme ale dietelor. Absenţa dulciurilor, mai ales dacă ai o pasiune pentru ele, este un motiv de frustrare şi stres în cursul unei diete. Dacă respecţi cotă zilnică de calorii admisă de dietă, ceva dulce este permis. Evident este necesar să alegi dulciuri cât mai sănătoase cu putinţă – ciocolată neagră, dulciuri cu fructe sau cu puţine grăsimi, făcute în casă. 

Controlul cantităţilor nu este obligatoriu. Este mai important ce se află în farfurie. Sunt o mulţime de legume care au sub 100 de calorii, la 100 de grame, astfel că acestea pot fi mâncate în porţii XXL, fără îţi afecteze dieta. Varză, salată verde, castraveţii, morcovii, ţelină, roşiile, ciupercile, ardeii graşi nu au nevoie să fie limitate cantitative.

Se spune că micul dejun este fundamental necesar într-o dietă. Corect. Dar există persoane care nu pot mânca dimineaţă. Micul dejun este o condiţie a dietelor sănătoase, dar masă de dimineaţă poate fi adaptată la personalitatea şi stilul fiecăruia. Dacă nu poţi mânca dimineaţă este recomandat că măcar să te hidratezi bine şi să bei un suc gros de legume şi fructe proaspete. Câteva seminţe sau câteva fructe uscate, pot compensa necesarul de fibre şi glucide necesar în prima parte a zilei. Dar absenţa micului dejun nu este o scuză pentru a mânca haotic, pe parcursul zilei. Respectă strict dietă şi, eventual, ia o gustare înainte de prânz pentru a ţine, în echilibru, aportul nutriţional.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus