Esti aici

Sensual Yoga

Pozitia broastei

Asaza-te pe podea cu fata in jos; sprijina-te pe cele patru membre si tine genunchii departati. Distanteaza-i din ce in ce mai mult catre laterale – rasuceste picioarele in exterior si mentine gambele paralele. Lasa-te apoi pe coate si pe antebrate si impreuneaza palmele ca pentru rugaciune. Expira usor, in timp ce cobori bazinul spre sol, pana simti soldurile si coapsele incordate la maximum. Ramai asa cat inspiri si expiri de 10 ori, apoi relaxeaza-te.

Pozitia pestelui

Intinde-te pe spate cu picioarele apropiate, varfurile intinse. Ridica usor bazinul si strecoara mainile sub fese, cu palmele lipite de sol. Inspira adanc in timp ce ridici toracele de pe podea, apasand pe coate. Expira si lasa capul pe spate; ridica ceafa de jos si sprijina capul pe crestet, fara sa cobori trunchiul. Foloseste coatele pentru a mentine echilibrul. Stai in aceasta pozitie timp de cinci respiratii complete, apoi relaxeaza.

Pozitia vulturului

Stai in pozitie de drepti si inspira adanc, ridicind bratele la nivelul umerilor, cu palmele in sus. Incruciseaza antebratele si prinde palmele una in cealalta, asa cum se vede in imagine. Lasa toata greutatea corpului pe piciorul drept si infasoara piciorul stang peste cel drept deasupra genunchiului, cu laba piciorului sprijinita pe gamba. Respira adanc de cinci ori si schimba picioarele.

 

 


Lasă un răspuns

Sus