Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Slabeste fara cura de slabire

Slabeste fara cura de slabire

Slabeste fara cura de slabire daca ai perseverenta de a respecta sfaturile noastre!

Unele dintre trucuri nu sunt tocmai usoare si implica putina vointa, altele sunt reguli de viata sanatoasa pe care merita sa le respecti pur si simplu pentru binele tau.

1. Inainte de a ceda in fata unei tentatii pline de calorii, pentru ca iti este foame, fie pentru ca iti este pofta, bea un pahar cu apa. Setea se disimuleaza in pofte, iar un pahar de apa poate calma poftele.

2. Daca nu poti sa rezisti unei gustari dupa cina, alege o combinatie care sa nu-ti aduca mai mult de 100 de calorii. Un mar, o bucata de mar si o lingurita de unt de arahide, un iaurt simplu cu fructe inghetate si un strop de miere, 10 migdale sunt cele mai bune alegeri.

3. Fie ca respecti, fie ca nu respecti o dieta ideale sunt 4-5 mese pe zi. In felul acesta iti poti tine sub control si pofetele alimentare si foamea. Orele ideale sunt: micul dejun la 7.00, gustare la 10.30, pranz la 13.00, a doua gustare la 15.30, cina la 18.30.

4. Proteine la fiecare masa, pentru ca acestea te ajuta sa faci fata senzatiei de foame. Cele mai bune alegeri: carne slaba, oua, iaurt, branza, soia si produse preparate din soia, nuci, fasole boabe.

5. Condimenteaza mancarea. Condimentele imbunatatesc gustul alimentelor si determina apartitia senzatiei de satietate mai repede, ceea ce inseamna ca vei manca mai putin. In plus, condimentele naturale sunt benefice sanatatii.

6. Restecta proportia ideala: o parte paste fainoase, doua parti legume. In ceea ce priveste painea, limiteaza-te la o felie pentru fiecare masa si alege mereu faina integrala.

7. Nu trece niciodata peste masa de dimineata, pentru ca aceasta este esentiala pentru un metabolism sanatos si o silueta frumoasa.

8. Tine cont mereu de dimensiunea portiilor, mai ales la restaurant. Acasa foloseste farfurii mici.

9. Sarbatoreste reusitele. Cel mai bine cumparandu-ti ceva nou de imbracat pentru silueta recent „intrata la apa”, dupa fiecare 3-5 kilograme de care scapi. In felul acesta te vei mobiliza sa continui.

10. Tine la indemana cateva migdale, miezul de la doua-trei nuci, un mar, o banana sau cateva fructe uscate. Sunt ajutorul la care poti apela cu incredere cand ai imperios nevoie sa mananci ceva, fara sa ai probleme in ceea ce priveste caloriile.

 


Lasă un răspuns

Sus