Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Slabeste fara efort cu schimbari de dieta

Slabeste fara efort cu schimbari de dieta

Slabeste fara efort cu schimbari de dieta, pentru ca nu trebuie sa tii o cura pentru scaderea in greutate, mai ales daca ai doar cateva kilograme in plus. Solutia este sa faci cateva schimbari in meniul tau si vei putea sa slabesti fara efort cu schimbari de dieta.

Aceste schimbari de dieta isi vor arata efectele in timp, deci nu te astepta sa slabesti peste noapte. Ele reprezinta, in fapt, mici ajustari in modul tau obisnuit de a te hrani, care nu te tin departe de placerile culinare, dar iti disciplineaza regimul alimentar si il transforma intr-o dieta sanatoasa. Aceste mici schimbari de dieta iti vor aduce beneficii multiple nu numai pentru silueta ta, ci si pentru sanatatea ta. In plus digestia se va face mai usor, sistemul imunitar va da mai rar rateuri, aspectul parului si al pielii se vor imbunatati si, in general, te vei simti mai bine.

Iata planul cu schimbari in dieta

Mareste ratia de fructe si legume crude

Te lovesti peste tot de acest indemn dar chiar il urmezi? La cele doua gustari ale zilei, cea de la ora 11.00 si cea de la ora 16.00 ar trebui sa mananci cate un fruct sau sa rontai o leguma cruda, ca de exemplu un morcov taiat bucati. Nu spune nimeni sa renunti la dulciuri, dar mananca mai putine si doar ca desert, imediat dupa mesele principale, pentru absorbtia lenta a zaharurilor.

Alege grasimi mai bune

Grasimile bune sunt cele care regleaza temperatura corporala, dau energie si ne hranesc neuronii. Pe de alta parte, grasimile-trans duc la cresterea colesterolului, cresc riscul bolilor de inima si, nu in ultimul rand, ingrasa. Nu face deci abuz de grasimi de origine animala, cand iti cumperi lactate, alege dintre cele degresate si renunta la placerea de a rontai cipsuri, snack-uri, popcorn cu adaos de unt si branzeturi. Cand te uiti la un film mai bine mananca alune, miez de nuca, fistic – surse de grasimi bune. Cu masura, insa, ca au multe calorii.

Apa este de baza!

Bei cafea, sucuri, lapte, bere – orice in afara de apa cea lipsita de gust? Rau faci! Apa plata trebuie sa fie nelipsita din dieta ta zilnica, altfel sa nu te miri ca metabolismul tau incetineste si te ingrasi, tenul iti e imbacsit, si parul – lipsit de stralucire. Imprietenirea cu apa plata se face treptat: incepe prin a o pastra intr-un recipient frumos colorat, o sticla haioasa, ceva din care sa-ti fie drag sa bei. Pune in apa si cativa stropi de lamaie si chiar o lingurita de miere, ca sa-i dai o aroma placuta. Nu uita de ceaiul verde neindulcit.

Mananca multe fibre

Studiile au demonstrat ca aportul de fibre in alimentatia noastra zilnica este scazut si de aici incidenta crescuta a bolilor de inima, a diabetului de tip II si a multor tipuri de cancer. Fibre iei din fructe si legume proaspete, dar si din cereale integrale. Primul pas catre un aport crescut de fibre este sa inlocuiesti painea alba cu painea integrala – cele mai sanatoase sunt acele painici – biscuit: au putine calorii, te satura repede si sunt delicioase. Apoi, gateste cu orez brun in loc de alb, prepara doar paste integrale, presara seminte de in peste salate sau in iaurt (au continut bogat de fibre si nu schimba gustul preparatelor in care sunt adaugate).

  • 10 reguli pentru orice dieta

Mizeaza pe condimente

Nu e nevoie sa-ti ia gura foc cand gusti din mancare, mai ales ca multe condimente care accelereaza arderea grasimilor nici nu sunt iuti. Condimentele care ard cel mai abitir grasimile sunt piperul rosu (cayenne), ghimbirul, chimenul, nucsoara si scortisoara – dusmanul de temut al grasimii de pe abdomen!

Daca respecti toate aceste reguli o sa reusesti sa faci aceste schimbari de dieta care te vor ajuta sa ai o silueta furumoasa.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus