Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Sport impotriva osteoporozei

Sport impotriva osteoporozei

Pozitia corecta a corpului

–> stai cu spatele la perete, cu umerii, capul si spinarea lipite de perete; pastreaza o distanta de 5-6 cm intre picioare si zid;

–> relaxeaza umerii si incordeaza abdomenul si fesele;

–> preseaza spatele de suprafata peretelui.

  • Reia exercitiul de 10 ori.

Umeri drepti

–> asaza-te in spatele unui scaun cu spatar, tinand o greutate de 500 g – 1 kg intr-o mana, iar cealalta mana sprijin-o de spatarul scaunului;

–> du mana cu greutatea in spate si ramai asa cateva secunde;

–> reia exercitiul, tinand greutatea cu cealalta mana.

Dezmortirea umerilor si a spatelui

–> intinde-te pe podea, indoaie genunchii (talpile sa-ti fie pe podea), incordeaza-ti muschii abdominali si asaza-ti mainile intinse deasupra capului;

–> mentinand mainile perfect intinse, adu-le la nivelul umerilor;

–> mentine cateva secunde pozitia, respirand, apoi revino la pozitia initiala.

  • Reia exercitiul de 10 ori.

Tonifierea spatelui si a abdomenului

–> asaza-te cu fata la perete si cu mainile pe langa corp;

–> in timp ce inspiri, incordeaza abdomenul si ridica ambele maini pentru a atinge peretele;

–> inspira din nou si ridica doar mana dreapta, impingand mana stanga spre sol;

–> expira si coboara mana dreapta, schimband mainile.

  • Repeta fiecare miscare de 5 ori.


Lasă un răspuns

Sus