Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Sugestii pentru un mic dejun sanatos

Sugestii pentru un mic dejun sanatos

La prima masa a zilei incearca sa-ti asiguri nutrientii prin urmatoarele variante sanatoase. Iti dau energie intreaga zi si nu te ingrasa nici un gram.

 

La fel de important e si cum mananci: savureaza in tihna, bucuroasa de o noua zi cu soare!

 

Oua

Nu renunta la ele daca sunt printre preferatele tale. Gura lumii vorbeste despre colesterol, dar oul este o sursa excelenta de vitamine si minerale, un aliment complet care previne obezitatea. Mananca oua dimineata la micul dejun, ca proteinele din compozitia lor sa-ti furnizeze energie si suplete. Un ou fiert cu galbenusul moale sau in varianta scrob cu un strop de somon este mai sanatos si mai satios decat 1 covrig cald cu sare care contine acelasi numar de calorii.
 

Fructe

Sunt ca o infuzie de vitamine la prima masa din zi, dar nu sunt prea satioase. Incearca un mic dejun bazat exclusiv pe fructe pentru purificare si tonus ridicat, dar in zilele de weekend, cand nu mergi la serviciu si nu ai nevoie de energie suplimentara. O salata de fructe are efect de detoxifiere, prin fibrele care ajuta la un bun tranzit si la mentinerea florei naturale a sistemului digestiv.
 

Cereale

Daca le combini cu un iaurt slab si o mana se seminte, ai obtinut o masa plina de fibre, proteine si minerale esentiale. Acest amestec savuros este nu doar foarte hranitor, ci si te mentine satula pana spre orele pranzului. Unde mai pui ca e prieten cu silueta: carbohidratii cu eliberare lenta din cereale nu ridica nivelul glicemiei cum o fac cei rafinati din painea alba, iar insulina nu atinge cote alarmante (acest hormon semnaleaza organismului sa depoziteze grasimile).
 
 

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus