Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Sunt vegetariana si sanatoasa! Ce mananc?

Sunt vegetariana si sanatoasa! Ce mananc?

Un regim vegetarian echilibrat scade semnificativ riscul de obezitate, afectiuni ale cordului sau diabet. Deci, daca mananci ce trebuie, nu ai cum sa te privezi de nutrientii necesari bunei functionari a organismului. Iata cateva sfaturi.

Ai nevoie de fier!

Pentru mai multa energie si un metabolism mai eficient!
Il iei din: spanac, fasole boabe, linte, stevie, melasa, mazare, fructe uscate, legume cu frunze verzi.
De consumat: zilnic, la pranz

Ai nevoie de proteine!

Pentru buna functionare a organelor interne!
Le iei din: fasole, mazare si linte; nuci si seminte; cereale integrale, produse din soia.
De consumat: de 2 ori pe zi

Ai nevoie de calciu!

Ca sa ai oase puternice si dinti rezistenti!
Il iei din: lapte de soia, cereale fortificate, suc de portocale, tofu cu sulfat de calciu, tahini, nuci, varza.
De consumat: zilnic, dimineata

Ai nevoie de zinc!

Ca sa tii departe virusurile si infectiile de tot felul!
Il iei din: fasole, naut, cereale, germeni de grau, seminte de dovleac, nuci, tofu.
De consumat: de 3-4 ori pe saptamana

Ai nevoie de B-uri!

Pentru o memorie brici si o putere de concentrare sporita!
Le iei din: cereale integrale, lapte de soia, burgeri vegetali, ovaz, ciuperci, alge.
De consumat: o data la doua zile

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus