Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Tonifica-ti muschii spatelui

Tonifica-ti muschii spatelui

Daca repeti programul de trei ori pe saptamana, vei obtine rezultate in mai putin de o luna. In plus, vei parea mai slaba cu minim 2 kilograme.

Aplecari cu gantere

Asaza-te cu picioarele putin mai departate decat latimea umerilor, cu genunchii usor indoiti. Tine in mana stanga un set de doua gantere de 1-2 kg. Apleaca-te usor din coapse; sprijina mana dreapta pe genunchi si lasa bratul stang sa atarne cu greutatile. Trage coatele spre spate la maximum, astfel incat sa simti muschii lucrand. Pastreaza tensiunea o secunda, apoi revino in pozitia de start. Executa 10-12 repetari, dupa care reia miscarea si pe partea dreapta.

Superwoman

Stai culcata, cu picioarele putin mai departate decat latimea umerilor. Ridica bratele deasupra capului, cu palmele sprijinite pe podea. Asigura-te ca ai abdomenul incordat, ca sa-ti protejezi partea de jos a spatelui. Dintr-o miscare, ridica bratele si picioarele la aproximativ 25 de centimetri de sol. Priveste inspre podea si tine barbia in piept. Mentine tensiunea timp de 4 secunde, apoi expira si revino la pozitia de start. Repeta exercitiul de 4-8 ori.

Ridicari alternative

Stai in genunchi, cu sprijin in palme; pastreaza spatele drept, abdomenul contractat si privirea inainte. Ridica piciorul stang la aproximativ 25 de centimetri de podea. Apuca cu mana dreapta o gantera de 1,5-2 kilograme; cu pumnul orientat spre podea, ridica lateral bratul – paralel cu solul. Pastreaza tensiunea timp de 2 secunde. Coboara usor bratul, dar continua sa tii piciorul ridicat. Repeta de 5-8 ori exercitiul, dupa care schimba pozitia.

  • Pont: Senzatia de satietate apare mai rapid daca consumi 1/3 dintr-o cutie de inghetata decat alte mancaruri elaborate.




Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus