Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Verdeturile care ard grasimea

Verdeturile care ard grasimea

Acestea sunt cele mai bune verdeturi pe care le poti folosi in curele de slabire pentru ca sunt cele care te ajuta sa arzi grasimi.

Anghinare

Contine fibre care aduc satietatea, are putine calorii si o substanta numita cinarina, care este un remediu natural impotriva indigestiei, capabil sa reduca nivelul colesterolului. Consuma anghinarea fiarta in putina apa cu sare si eventual cu un sos din iaurt si multe condimente!

Mazare

Contine carbohidrati care mentin satietatea mult timp, are fibre, vitamine si minerale, dar putine calorii. Comparativ cu alti carbohidrati, mazarea e bogata in antioxidanti. Previne constipatia, bolile de inima si intareste oasele.

Castravete

Este o alta leguma bogata in apa, saraca in calorii si cu un pH alcalin. Castravetele taie pofta de mancare, iar datorita continutului sau important de apa, ne hidrateaza si ne racoreste in acelasi timp. Studiile au aratat ca aceasta banala legume are proprietatea de a reduce stresul.

Wasabi

E aromat si iute, contribuind din plin la arderea grasimilor si la stimularea digestiei. Studiile au aratat ca are capacitatea de a inhiba dezvoltarea celulelor canceroase de la nivelul colonului, intestinului subtire si stomacului in proportie de peste 40%. Cand cumperi acest hrean, asigura-te ca nu este facut din prafuri, ci este proaspat!

Capere

Adaugate in preparatele din carne, faciliteaza digestia acestora. Caperele contin fibre, zaharuri, carbohidrati si minerale. Au efect diuretic si previn sau atenueaza gripa si raceala, afectiunile reumatice si pe cele digestive.

Fasole verde

Contine multe fibre care retin apa si aduc satietate, intervenind in scaderea nivelului grasimilor, dar si al zaharului din sange, iar mineralele imbunatatesc activitatea ficatului si rinichilor.

Spanac

Desi multi cred inca in bogatia lui de fier, spanacul contine, de fapt, o cantitate mare de fibre, vitamine si antioxidanti valorosi, care contribuie la sanatatea oaselor (este ideal pentru femeile aflate la menopauza). Datorita vitaminei A, asigura si o vedere buna. Fibrele aduc satietate, iar mineralele au efect diuretic, ajutandu-te astfel sa scapi mai usor de kilogramele in plus.

  • Citeste si: Alimentul potrivit la momentul potrivit

Spanacul, broccoli, varza si alte verdeturi nu sunt cele mai gustoase si apetisante alimente, insa, introduse in cantitati considerabile in dieta zilnica, ele ne asigura sanatatea si ne mentin silueta. Bogate in antioxidanti, vitamine si minerale, legumele verzi ne furnizeaza nutrienti valorosi.

Varza-de-Bruxelles

Ca si varza alba, cea de Bruxelles este valoroasa datorita bogatiei de fibre ce stimuleaza digestia si aduc rapid satietatea. La fel ca in dieta cu supa de varza, consumand aceasta leguma pe post de garnitura sau in salate, mananci pe saturate, pentru ca varza-de-Bruxelles iti aduce putine calorii si multe beneficii. De asemenea, ea contine o importanta cantitate de vitamina C, care te ajuta sa slabesti prin facilitarea absorbtiei calciului, mineral ce contribuie la arderea grasimilor. De curand, s-a descoperit ca varza-de-Bruxelles contine un puternic ingredient anticancerigen, fiind considerata unul dintre cele mai importante alimente care previn si lupta impotriva cancerului.

Telina apio

Este una dintre legumele care lupta impotriva obezitatii datorita continutului caloric scazut, are efect diuretic si stimuleaza arderea grasimilor. Este eficient sa consumi zilnic un pahar cu suc de telina (poate fi si radacina) sau o salata pentru a observa efectele. Contribuie, de asemenea, la scaderea tensiunii si previne bolile sistemului nervos, precum maladia Alzheimer sau dementa, si imbunatateste memoria.

Coriandru

Folosit de 300 de ani ca medicament, acest condiment este un ingredient care, adaugat in mancare, ne ajuta in lupta cu kilogramele in plus. Conform unor studii, coriandrul stimuleaza metabolismul, astfel incat putem consuma preparate un pic mai grase fara ne ingrasam, ba chiar sa pierdem cateva kilograme intr-un an doar prin simplul gest de a-l adauga in mancare. Beneficiile semintelor de coriandru nu se opresc aici: ele joaca un rol important in reglarea tensiunii si reducerea colesterolului.

Sparanghel

Este o leguma regala, plina de apa, vitamine si antioxidanti, dar saraca in calorii. Cateva fire pregatite la aburi stimuleaza metabolismul, contribuind astfel la arderea mai eficienta a grasimilor. Datorita potasiului, stimuleaza scaderea tensiunii, are un rol important in prevenirea osteoporozei, faciliteaza detoxificarea organismului si ii mentine tineretea.

Avocado

Este un fruct cu multe grasimi, dar bune! Prin continutul de fibre si grasimi, avocado taie pofta de mancare. Antioxidantii din acest fruct protejeaza organismul de aparitia cancerului. Il poti consuma pe post de garnitura, taiat in felii si stropit cu zeama de lamaie sau sub forma de salata (guacamole).

Comments

comments

Lasă un răspuns