Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Divertisment > Anchor Grup investeste 50 de milioane EUR pentru a revolutiona industria de retail din Romania

Anchor Grup investeste 50 de milioane EUR pentru a revolutiona industria de retail din Romania


Anchor Grup
, cel mai mare investitor turc din Romania, lanseaza cel mai amplu proces de reamenajare a celor doua mall-uri dezvoltate in Capitala: Bucuresti Mall si Plaza Romania. Pentru prima data in Romania doua centre comerciale emblematice sunt transformate radical, pentru a incorpora cele mai avansate concepte de retail dezvoltate la nivel international.

Reamenajarea si reconfigurarea celor doua obiective de retail va creste cu pana la 20% suprafata inchiriabila. Investitiile alocate pentru acest proiect vor atinge 50 mil EUR. Astfel, valoarea totala a investitiilor Anchor Grup in Romania se ridica la peste 350 mil EUR.

Transformarea mall-urilor propune o noua arhitectura, un design interior spectaculos, noi spatii de divertisment si un nou circuit de shopping. Vor rezulta doua lifestyle centers, care vor aduce schimbari la nivelul intregii piete. Conceptul de lifestyle center modifica modul in care consumatorul roman percepe ideea de mall, ingloband atat elemente de retail traditionale cat si experiente inedite si noi servicii adecvate stilului de viata modern.

Daca Bucuresti Mall aduce in prim plan importanta spatiilor verzi, precum si a zonelor deschise de lounge si relaxare, Plaza Romania va beneficia de unul dintre cele mai mari parcuri de distractii indoor din Estul Europei, devenind astfel un punct de atractie pentru intreaga regiune.
Lucrarile se vor desfasura concomitent in ambele centre comerciale, acestea ramanand deschise publicului pe parcursul intregului proces.

„Vom avea practic doua mall-uri noi in Bucuresti”, declara Ali Ergun Ergen, CEO Anchor Grup. „Nu este vorba despre o simpla renovare, ci despre o prima transformare majora a unui proiect de retail, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru urmatorii 5-10 ani. In urma acestor investitii cele doua mall-uri vor depasi 100.000 de metri patrati suprafata inchiriabila. Anchor Grup va detine aproximativ 25% din suprafata premium de retail din Bucuresti”, adauga Ali Ergun Ergen. Astfel, dupa pionieratul in retail din anii 2000, Anchor Grup isi propune sa redevina trendsetter-ul pietei de profil.

Fondurile alocate acestor interventii provin din surse proprii, Anchor Grup beneficiind de sustinerea Fiba Holding, grup de investitii turc cu o bogata experienta internationala.

„Dezvoltarea pietei de retail din Romania a inceput cu Bucuresti Mall si Plaza Romania, in urma cu 13, respectiv 8 ani. Proiectele actuale vor seta un nou standard in industrie. Ne propunem sa devenim a treia destinatie dupa casa si serviciu, prin accentuarea componentelor de divertisment si petrecere a timpului liber. De altfel ne-am ancorat foarte serios strategia in analizele de evaluare a zonelor de proximitate – ceea ce in retail numim trade area – si a profilului clientilor”, declara Ali Ergun Ergen.
 


Lasă un răspuns

Sus