Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Divertisment > Campania “Pepsi-Cola Si ieri. Si azi” revine pastrand ”acelasi gust”

Campania “Pepsi-Cola Si ieri. Si azi” revine pastrand ”acelasi gust”

Pepsi continua comunicarea platformei “Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi”. La fel ca anul trecut, campania vorbeste despre bucuriile tinerilor de ieri si de azi, insa de aceasta data vizualurile Pepsi-Cola pun mai mult accent pe tinerii din prezent, stabilind o conversatie intre generatii. Personajele din fiecare poveste comunica intre ele, impartasind acelasi gust pentru ”combinatiile pe ne-ve”, ”facut nebunii pe doua roti” sau ”sorbitul din priviri”. Dezvoltata impreuna cu Graffiti BBDO, campania se va desfasura pe toata perioada verii, principalul mediu de comunicare continuand sa fie sticla de Pepsi-Cola. Sticlele in editie limitata vor fi disponibile in restaurante si la terase, in special pe litoral, cantitatea de sticle fiind triplata fata de anul trecut.

“In campania din 2012, am adus mai mult din “azi” in vizualurile noastre, i-am implicat mai mult pe tinerii din prezent. Daca in 2011 le-am prezentat bucuria de a trai in vremurile de atunci, anul acesta ne-am dorit sa incepem o conversatie intre trecut si prezent. Elementul comun al celor doua generatii este sticla de Pepsi-Cola, primul gust de cola din Romania. De aceea, am pastrat aceeasi sticla si acelasi mesaj. “Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” va fi o campanie recurenta, ciclica, pentru ca face parte din agenda construirii acestui romanism al brandului. Este o campanie care va fi reiterata cat timp romanii vor rezona la ea”, a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo Romania.

”Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” va fi promovata out of home in principalele orase din tara, inclusiv pe mijloacele de transport in comun. De asemenea, campania beneficiaza de suport TV si social media, printr-o aplicatie disponibila pe pagina Facebook Pepsi Romania.

“Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi.” este un proiect de suflet pentru Graffiti BBDO si in acelasi timp o provocare continua, pentru ca la fiecare editie trebuie sa dam un suflu nou mesajului, sa il ducem mai departe, ramanand relevanti. In editia 2012 a campaniei Pepsi Cola am urmarit sa stabilim o conversatie peste timp intre tinerii de atunci si tinerii de acum, pe un subiect comun ambelor generatii. Si pentru ca autenticitatea cantareste mult intr-o asemenea campanie, perioada de pregatire a presupus multa cercetare in albume de familie, dar si arhive institutionalizate. Executiile campaniei combina imaginile autentice din trecut cu situatii la fel de autentice din prezent, armonizandu-le in aceeasi poveste, cu acelasi gust Pepsi Cola”, a declarat Lavinia Florea, Account Director, Graffiti BBDO.

Spotul TV de anul acesta este gandit ca o scurta calatorie in timp a brandului Pepsi-Cola, o paralela trecut-prezent autentic romaneasca. Este un spot de atmosfera, care expune diferite situatii de viata, personaje si stari ramase neschimbate de-a lungul mai multor generatii, pe melodia Mariei Radu – “Dorul” – un remix creat dupa originalul cu acelasi nume al lui Aurelian Andreescu.

Aplicatia de Facebook, dezvoltata de Xplain, permite fanilor sa-si creeze propriul poster Pepsi-Cola, intregrand pozele personale in vizualurile folosite in campania “Si ieri. Si azi”.

”Prin crearea aplicatiei de Facebook integrata in campania Pepsi Cola "Si Ieri. Si Azi", scopul principal a fost cresterea de continut "branded", generat de catre utilizatori in jurul acestei campanii. Pe aceasta cale am reusit sa intensificam Earned Media pentru Pepsi, oferind utilizatorilor o cale creativa si emotionala de a-si crea propriile coperte de Facebook combinand trecutul, prezentul, mesajul lor si Pepsi!”, spune Stefanos Karagos, Social Media Strategist Xplain.


Lasă un răspuns

Sus