Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Divertisment > Campanie Kraft Foods Romania: „Castiga o BISCamera in stilul tau!”

Campanie Kraft Foods Romania: „Castiga o BISCamera in stilul tau!”

Cei mai indragiti biscuiti din portofoliul Kraft Foods isi premiaza consumatorii prin campania "Castiga o BISCamera in stilul tau!". Fiecare participant la campanie are posibilitatea de a castiga o BELVITarie, o TUCoteca, o MILKAmera sau un DormitOREO! Castigatorul unuia dintre cele patru mari premii se va intalni cu un decorator profesionist, caruia ii va impartasi dorintele referitoare la amenajarea camerei alese.

„Fiecare dintre noi isi doreste sa aiba un loc al lui care sa il reprezinte, care sa ii exprime personalitatea. Intr-o lume plina de alegeri, deciziile noastre in calitate de consumatori ne definesc. De aceea, ne-am gandit ca aceasta campanie sa vina in intampinarea dorintelor consumatorilor nostri si sa le ofere, prin intermediul marcilor de biscuiti belVita, TUC, Milka si OREO, posibilitatea sa isi decoreze o camera potrivit personalitatii lor”, declara Andreea Bogdan, Brand Manager Biscuiti, Kraft Foods Romania.

OREO, biscuitul preferat al laptelui, este iubit in intreaga lume si atrage fani nu doar datorita gustului sau delicios, ci si ritualului sau unic „Rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte”. Astfel, momentele obisnuite se transforma in momente magice pe care copiii de pretutindeni le impart cu cei dragi. Anul acesta, pe 6 martie, OREO a aniversat 100 de ani.

Biscuitii special creati pentru micul dejun – belVita Start – iti asigura energia necesara pentru a te mentine in forma intreaga dimineata. Fiecare ambalaj individual contine o portie de patru biscuiti deliciosi pentru mic dejun si au un continut bogat in cereale integrale – o sursa de fibre, vitamine si minerale.

Biscuitii Milka imbina gustul delicios al biscuitilor cu cea mai fina ciocolata Milka si sunt alegerea ideala pentru pauzele de rasfat.

TUC este un snack gustos, crocant, copt si nu prajit, care iti satisface foamea dintre mese, inlocuind-o cu momente unice de relaxare si placere. Biscuitii sarati TUC se diferentiaza de snaksurile traditionale prin continutul bogat de cereale si prin procesul de coacere, care contribuie la un aport redus de grasimi.

Campania "Castiga o BISCamera in stilul tau!" se desfasoara in perioada 15 mai – 15 iulie 2012 si se adreseaza tuturor iubitorilor de biscuiti. Valoarea celor patru camere este de 12.000 euro. In afara de aceste premii, fiecare participant poate castiga cu biscuitii preferati: 310 seturi pentru mic dejun si biscuiti belVita, 310 mouse-uri optice impreuna cu biscuitii TUC, 310 seturi de lumanari parfumate si biscuiti Milka, precum si 310 covorase pentru copii, alaturi de biscuitii OREO.

Mecanismul de participare este simplu: fiecare participant trebuie sa trimita codul promotional de pe pachetele participante de biscuiti belVita, Milka, Tuc sau OREO prin SMS la 1878 sau sa il inscrie online pe www.biscuitiimei.ro.

Campania are sustinere media completa, utilizand multiple canale de comunicare: TV, internet, comunicare dedicata in magazine.
 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus