Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Divertisment > Cele mai proaste reclame pentru femei

Cele mai proaste reclame pentru femei

Intre stanjenitoare si amuzante, reclamele adresate femeilor par sa plece de la premisa ca avem un coeficient de inteligenta destul de redus. Am selectat pentru dezbatere cateva sabloane, in ordine aleatoare. Mentionam ca nu avem catusi de putin de obiectat in privinta calitatii produsului, ci exclusiv a modului in care este prezentat, la delicioasele minciuni si inventii de marketing care ne inunda ecranul zi de zi.


1.
Rimelul lui Penelope Cruz – acela care te lanseaza pe orbita… El, in sine, e un rimel bun, de ce sa carcotim. Dar sa ajungi sa scrii in textul de reclama „genele mele ating stelele vertiginos” este pur si simplu ridicol.

2. Samponul Letitiei Casta cu „tehnologia turbo-booster de lumina” ne lasa mute de uimire. Indiferent ce-o insemna „turbo-booster de lumina”, este incredibil sa aflam ca de fapt exista si o tehnologie in sensul asta, ceva brevetat, patentat, inregistrat si care se studiaza in laboratoare!

3. „Cand pielea este uscata, crapa… sufera” – Crema Garnier ne prezinta „microseva regeneratoare de artar”, menita sa repare delicata piele a delicatei domnisoare blonde care, pentru credibilitate, da cu rindeaua la cabana ei din munti… Suntem curioase sa aflam intai formula chimica a „microsevei”, urmand ca apoi sa aprofundam si calitatile ei regeneratoare.

4. Tot la Penelope Cruz ramanem pentru a-i infiera alt discurs subred, pentru vopseaua fara amoniac. „Sunt la fel ca si voi!” declama diva senina („…doar ca eu sunt celebra, plina de bani si n-am nici o grija in viata”). Halal pozitionare laterala!

5. Balsamul Wash&Go cu „agenti de directionare…” Inchipuiti-va, va rog, niste nano-particule costumate in uniforma portocalie, cu stegulete si lanterne, care directioneaza firele de par rebele: „Stanga, stanga… un pic mai in dreapta, inca putin… Perfect!”


6.
Glamshine Lipgloss, Scarlett Johannson, probabil… nu se vede prea bine din cauza buzelor care ii acopera toata fata. Avem un beneficiu suplimentar aici: „aplicatorul in forma de inima care netezeste buzele”, plus formula cu „concentrat de stralucire.” No comment.

7. Samponul fortifiant Garnier: „Iti face parul de 7 ori mai puternic si de 3 ori mai stralucitor!” E totusi un progres, au fost in stare sa calculeze o cifra exacta, ultima oara era un procent cu virgula.

8. Apropo de sume cu rest… orice crema antirid isi incadreaza cu succes reclama in lista celor mai nefericite si neinspirate. Toate, invariabil, au un procent de „eficacitate maxima” si asta intotdeauna conform unor „demonstratii si teste stiintifice.”

9. Activia, iaurtul care te dezleaga la stomac… Nici nu e tocmai usor sa faci o reclama care sa nu starneasca rasete. Totusi… cum sa filmezi o biata doamna indispusa din cauza constipatiei care, dupa ce se indoapa cu Activia 2 saptamani, iti sopteste complice in camera: „Psst… nu mai sunt balonata!”

10. Nu puteam sa omitem produsele de curatat obiecte sanitare si de bucatarie. Gospodina imuabil prinsa in cercul fatidic al fojgaielilor casnice se prezinta mereu cu acelasi sablon: o casa superba, impecabila, bucataria sclipitoare… Aragazul: mocirla. Noi trebuie sa demonstram puterea imbatabila a lui Mr. Proper asa ca dam aragazul la o parte: oroare! Cum e posibil ca niste oameni cu o casa ca dupa soare sa foloseasca un dus pana nu mai curge apa prin el de la piatra depusa, sau o sapuniera pana ii musca rugina de mana. Din nou, Mr. Proper salveaza situatia!

Sa nu uit! Tema pentru acasa: ce sunt „nutriceramidele” pana la urma?!


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus