Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > Fashion victim, caut metrosexual

Fashion victim, caut metrosexual

Relatia pasionala dintre o fashion-victim si propriul ei sifonier nu mai e de mult un secret. Chiar daca nu s-au afisat literalmente impreuna (fashion-victima cu sifonierul in spinare), se poate spune ca intre cei doi exista o strinsa relatie de iubire, probata, de cele mai multe ori, de diversitatea toalelor primeia, de cele mai noi rigori ale modei care se oglindesc in aparitiile… victimei si, nu in ultimul rind, de dorinta acesteia de a epata.

Pentru victima tendintelor in moda, nu exista rigori mai dulci decit cele in tendintele vestimentare, in machiaj, in orice… Subjugata de bunavoie si nesilita de nimeni de rafturile celor mai trendy magazine, fashion-victima asteapta ziua de salariu cu nerabdarea cu care un copil il asteapta pe Mos Craciun.

Pentru ca implicit, este o shop-addicted. O fashion-victim crede ca nimic nu e mai chinuitor decit indemnul „mai asteapta pina la perioada de reduceri”. Recunosti o fashion-victim dupa ardoarea cu care tine mortis sa-si completeze garderoba, fie chiar cu preturi dintre cele mai putin realiste. Nu este doar o modalitate deloc ieftina de a se defini pe sine in mediul ei; este, pur si simplu, un modus-vivendi. Am putea sa iubim o fashion-victim nu din cauza atentiei exagerate pentru moda, cit pentru pasiunea sincera cu care se dedica unei forme de expresie. In definitiv, moda e o arta. Uneori, moda este o arta pop. O fashion-victim este, in esenta, o amatoare de arta pop (se accepta corolare!).

  • Nota bene: A se observa articolul nehotarit „o” cu care autorul insoteste, de cite ori e cazul, sintagma „fashion-victim”. Regretabila eroare. De ce-i desconsideram intotdeauna pe barbati?

Mania hainelor…

…trendy nu mai e o obsesie general-feminina. Preocuparea excesiva pentru aspectul exterior a sarit gardul si in aripa masculilor feroce cu dintii atroce.

Competitia sociala si sexuala tot mai acerba ingusteaza din ce in ce mai mult aria de expresie a animalului social, fie el barbat sau femeie. Orice barbat care-si doreste linga el o tipa supercool isi scoate la inaintare TOATE armele sale de seductie.

Nici un barbat nu-si mai poate permite sa fie doar cult, sau doar inteligent, sau doar sa aiba un fizic impresionant, sau doar sa fie bogat. Competitia sexuala acerba cere sacrificii masive. Cred ca asa s-a nascut metrosexualul: dintr-un sanatos spirit competitiv.

…se imbraca trendy, isi face manichiura, are intilniri lunare cu grupul hair-stylistilor deranjati de apelativul „frizer”, are o mie de creme hidratante pentru fata si corp. Ah, da! Neaparat, dar neaparat, sa nu uit sa mentionez ca metrosexualul isi epileaza parul de pe corp cu o religiozitate demna de cauze mai nobile.

Pe scurt, are o grija bolnavicioasa pentru aspectul fizic. Isi albeste dintii o data la citeva luni. E infricosat de perspectiva ca ramine fara gelul preferat de par. E terifiat de lipsa sosetelor curate din sertare (ceea ce, sa ne-ntelegem, nu e nimic, dar NIMIC, de rau).

Isi ingrijeste teritoriul cu aceeasi grija cu care-si ingrijeste aspectul fizic. Metrosexualul miroase teribil de bine! O dira magistrala dintre cele mai fine parfumuri il insoteste oriunde s-ar duce. Pentru orice fashion-victim, metrosexualul e perechea ideala. Spun asta cu reticenta, dar ma gindesc ca o posibila relatie a lor ar putea fi bazata in primul rind pe interesul pentru tendinte. In conditiile astea, nici nu mai stiu daca iubirea mai are vreo importanta.

Aspectul fabulos al metrosexualului darima tot in cale-i.

Ce se-ntimpla, insa cind un metrosexual face o pasiune nebuna pentru o fashion-victim? E ca si cum s-ar intilni doua capete de magnet cu aceeasi incarcatura. Un plus cu un plus (sau, ma rog, un minus cu un minus) se resping reciproc orice s-ar spune si in pofida tuturor incercarilor.

Cum se simte o fashion-victim in prezenta unui metrosexual? Ce anume din aspectul unui metrosexual o atrage pe fashion-victim in asa hal incit sa simta ca Universul ei nu mai are nici macar o sansa in lipsa lui? In ce masura straiele de calitate il recomanda pe metrosexual ca pe un tip rafinat, cu care se poate construi o relatie de durata?

Sa ne gindim. Se dau A. si B., doua puncte fierbinti prin magazinele de firma ale metropolelor. Intilniti fatalmente in fata rafturilor de cosmetice, A. si B. se indragostesc peste masura unul de celalalt. Impreuna, cimenteaza o relatie de durata, bazata pe sex si incredere in sine (se stie ca haina de firma atirnata pe trupul atent lucrat iti construieste un ego sanatos). Intre timp, fundamentul relatiei incepe sa se fisureze cu dubii si invidii de doi lei.

Deranjata vizibil de preocuparea excesiva a iubitului pentru aspectul fizic, fashion-victima incearca sa-i mai tempereze pornirile. Imagineaza-ti ce s-ar intimpla daca metrosexualul ei drag ar impartasi cu aceeasi intensitate pasiunea pentru trenduri, laolalta cu o fashion-victim care a descoperit inaintea ei ca, anul asta, blondul platinat is so five minutes ago?

Sunt doua: cea care are incredere in sine si cea care nu. Primul tip gestioneaza relatia cu mai mult calm. La ea, self-esteem-ul de proportii se manifesta fara ezitare printr-o atitudine cool. Daca metrosexualul ei iubit se da la alta, inseamna ca… ei bine… inseamna ca s-a terminat! Prea multe cuvinte sint de prisos, iar explicatiile nu explica nimic. Sa dispara cremele de zi pe baza de aloe vera din baia personala! La gunoi cu deodorantele-stick de un milion de lei! E plina lumea de metrosexuali!

La cel de-al doilea tip de fashion-victim, lucrurile se complica. Ea are un grad scazut de self-esteem, el – o viata sociala agitata, care, de regula, n-o implica. Suficient ca sa-ti faci ginduri! Cum gestioneaza fashion-victima numarul doi aceasta tensionata relatie?

A constatat ca repetatele crize de plins nu sint de natura sa aduca relatia pe fagasul pe care si l-ar dori. In plus, drept protest sau cine stie ce altceva, al sau dandy lipseste de-acasa din ce in ce mai des si mai nemotivat. Rezultatul? O imagine sociala care lasa de dorit. A ei, desigur!

Solutia? Se plinge putin dupa metrosexualul ei drag, dupa care se reface machiajul si valea pe cimpul de lupta al iubirilor urmatoare! In fond, ceea ce au in comun toate fashion-victimele e teama de mascara imprastiata pe fata. Sa fie clar: nici o fashion-victim nu merita asta din partea unui metrosexual.

Sa nu fim negativiste

O fashion-victim poate construi, alaturi de un metrosexual, o relatie trainica, bazata pe extrase de cont si iubire impartasita. Sint la fel de uniti ca doi pasionati colectionari de timbre. Sau ca doi sahisti.


Lasă un răspuns

Sus