Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > Kraft Foods lanseaza campania: "Pentru ca daruiesti, primesti"

Kraft Foods lanseaza campania: "Pentru ca daruiesti, primesti"


Kraft Foods lanseaza la inceput de primavara campania promotionala „Pentru ca daruiesti, primesti”, care isi propune sa evidentieze semnificatia gestului de a darui, precum si emotia primirii unui cadou. La campanie participa doua dintre cele mai indragite marci Kraft Foods: ciocolata Milka si cafeaua Jacobs.

Pachetul promotional contine pe langa ciocolata Milka si cafeaua Jacobs in diferite variante, si un accesoriu chic – o brosa, o esarfa sau o sacosa de cumparaturi, in culorile primaverii: mov si verde.

Mecanismul promotional nu este unul clasic, ci are si o componenta inedita menita sa ofere o rasplata in plus consumatorilor fideli. Acestia pot participa la promotie usor si intr-un mod distractiv, intrand in comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce daruiesc si primesc si sunt rasplatiti pentru asta.

Astfel, pe langa cadourile garantate din pachetele promotionale, consumatorii care vor purta accesoriile vor avea sansa de a fi premiati atunci cand se vor intalni cu echipele de promoteri Milka si Jacobs.

Caravana Milka-Jacobs va calatori prin 30 de orase din Romania, in intervalul 15 martie – 30 mai, si va premia toti consumatorii ce poarta accesoriile campaniei.

Daca un consumator poarta mai multe accesorii, el va castiga mai multe premii. Valoarea totala a premiilor oferite este de minim 500.000 RON. Vor exista premii mari – 10 vouchere de shopping x 10.000 RON, premii mijlocii – 200 vouchere shopping x 1000 RON, precum si produse Milka si Jacobs – 100.000 tablete de ciocolata Milka, respectiv 100.000 pachete de cafea Jacobs.

Campania are sustinere media completa, utilizand toate marile canale de comunicare: campanie TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum si comunicare dedicata in magazine, activari pe strada si in marile retele de magazine.

De asemenea, va exista un site dedicat www.daruiestiprimesti.ro, si un concurs desfasurat pe Facebook, in perioada 1 – 22 aprilie.

Pentru a participa, consumatorii vor incarca in aplicatia special creata pentru acest concurs, pe pagina de Facebook „Milka si Jacobs – Daruiesti, Primesti” imagini in care poarta accesoriile cadou. Cele mai votate poze vor castiga premii atractive la finalul concursului.

In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% in valoare in 2010 fata de 2009.

Consumul per capita de ciocolata si cafea in Romania este inca mult in urma Europei de Vest – pentru ciocolata: 1.8 kg per capita versus 5.3 kg per capita, iar pentru cafea: 1.9 kg versus 3.5 kg.


Lasă un răspuns

Sus