Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > Cum să te menții frumoasă și sănătoasă cât mai mult timp? – Elimină oboseala!

Cum să te menții frumoasă și sănătoasă cât mai mult timp? – Elimină oboseala!

Te sperie trecerea anilor, apariția ridurilor din jurul ochilor sau faptul că te-ai îngrășat? Toate acestea arată că ai devenit o femeie matură, însă nu trebuie să devii nepăsătoare sau ignorantă. Trebuie să faci ceva pentru a te menține în formă, pentru a trăi bucuria unei femei împlinite, frumoase, încrezătoare și sigură pe ea.

Fă mai mult sport pentru ca să ai spatele drept, ținuta corporală corectă, talia fină, picioarele frumoase și abdomenul plat. Luptă cu kg în plus, scapă de ele făcând mai multă mișcare, mergi zilnic pe jos, fă masaj, gimnastică yoga, înot, jogging sau exerciții aerobice.

Dacă fumezi, renunță la acest viciu! Dacă ești stresată nu te apuca de fumat! Pentru a te convinge trebuie să înțelegi faptul că nicotina și alte substanțe nocive din țigări îți vor urâți tenul, îți vor accentua ridurile, îți vor îngălbeni dinții, te vor face să miroși a tutun, să ai vocea răgușită, fața crispată, caracterul nervos și agresiv.

Dormi mai mult timp noaptea! Somnul este reconfortant și te ajută ,,să-ți încarci bateriileˮ după o zi de muncă. Dacă nu dormi suficient, oboseala se va acumula în timp și își va pune amprenta asupra sănătății organismului. Oboseala poate afecta funcționarea normală a organelor și a sistemului nervos. De asemenea, oboseala îți va scădea capacitatea de concentrare, de realizare a performanței în muncă, a unor activități fizice și intelectuale eficiente. Pentru a elimina oboseala trebuie să te culci la ora potrivită, înainte de miezul nopții, astfel somnul va fi mai odihnitor. Cel mai bine este să respecți orele de somn, de la 22 la 6 dimineața, pentru că programul de somn la fel ca și programul de masă are o importanță mare pentru menținerea sănătății organismului.

Portrait of a fit young female doing exercises for her abs

Foarte important este să aerisești camera, chiar de 3-4 ori pe zi, pentru că doar așa poți preveni formarea condensului, igrasiei, mucegaiului – care sunt foarte periculoase pentru sănătatea ta. Cel mai plăcut este să aerisești casa când afară plouă. Nu uita să aerisești dormitorul chiar înainte de somn, astfel aerul din cameră nu va mai fi greu, va fi mai curat și vei respira mai bine și mai ușor. Dacă aerul în camera unde dormi nu este proaspăt vei ajunge să te simți iritat și chiar să ai dureri de cap. Aerisește casa, dar ferește-te de curent! Te poți îmbolnăvi ușor dacă stai în curent. Medicii spun că, de multe ori răcelile ,,par aduse de vântˮ. Curentul este acela care te poate face să răcești, să te doară urechile, să tușești, să strănuți și să-ți curgă nasul. Curenții de aer rece sunt foarte periculoși, pot provoca răcirea corpului și pot crește riscul de apariție a bolii sau de multiplicare a virusurilor provocatori de viroze sau alte suferințe ce se manifestă prin astfel de simptome.

De asemenea trebuie să te relaxezi înainte de culcare, să asculți muzică, să citești câteva pagini dintr-o carte, sau să te uiți la un film relaxant, astfel nu vei avea o stare tensionată, nervoasă înainte de somn. În general tensiunea nervoasă poate face ca somnul să fie agitat sau chiar să te trezești des în timpul nopții. Stresul este foarte periculos pentru sănătatea organismului și pentru sistemul nervos. Problemele și evenimentele dureroase pot agresa o persoană, o pot face să fie mai sensibilă, să se adapteze cu dificultate la alte situații stresante. Încearcă să controlezi stresul pentru că altfel acesta devine copleșitor și nociv, îți poate provoca boli de inimă, tulburări hormonale, căderea părului, scăderea duratei de viață și îmbătrânirea prematură a organismului.

Pentru a dormi bine contează și lenjeria de pat. Aceasta trebuie să fie de calitate, din material din fibre naturale, să aibă un imprimeu elegant, un tușeu plăcut, proprietăți care oferă confort corpului: capacitatea de a absorbi transpirația, de a lăsa pielea să respire, de a nu produce niciun disconfort ca materialele sintetice. Astfel de lenjerii sunt pe Internet, în magazinele online cu produse pentru dormitor, cu pilote, perne și cuverturi pentru pat, dar și alte produse de lux specifice camerei pentru somn.

Ai grijă de organismul tău, mănâncă mai multe fructe și legume! Scapă de celulită, de surplusul de greutate, fă un tratament cu ozon pentru a respira mai bine, fă masaj pentru îmbunătățirea circulației sângelui și a circulației limfatice.

Sursa foto: Pixabay

Articol în parteneriat cu CumparaMisim.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns